Ceetje_bokt schreef:WoW wat maken jullie grote sprongen! Leuke beelden van blije paarden.
Leuk hè dat je positieve reacties krijgt van de buurt. Als wij aan de straatkant bezig zijn, stoppen er ook vaak mensen spontaan om te zeggen dat ze het zo mooi geworden vinden.
Ja dat doet dan toch goed! Ik werk er ook heel hard voor natuurlijk en we zien het zelf ook wel erg opknappen, maar op een gegeven moment vergeet je ook bijna weer hoe erg het was en zie je ook wat er allemaal nog moet gebeuren

Jes schreef:Vraag, scheelt Gallagher echt zoveel in kwaliteit?
Mijn man kan het via zijn kliniek kopen en krijgt dan nog wat korting van Gallagher maar het blijft toch twee maal zo duur als wat ik eerst gezien had (draad en stroomapparaat)
Wij moeten het dus ook nog echt gaan ervaren. Ik had oorspronkelijk bedacht om er Koltec cord op te gaan zetten. Volgens mij typisch goede prijs/kwaliteit verhouding merk. En wilde wel specifiek iets wat geschikt was voor langere afstanden (want met de PP wensen komen er straks al met al behoorlijk wat meters te staan) en met een lage weerstand. En wilde persé deze kleur. Maar met de aanbieding scheelde het maar iets van €20 op 1000 meter. Dus maar gewoon Gallagher gedaan nu. Qua verwerking ziet er uit als heel mooi spul, maar hoe het zich gaat houden en wat de levensduur is moeten we gaan ervaren.
Stroomklok hier is ook van Gallagher, maar die heeft de oude bewoner laten hangen, daar was ik dan wel weer heel blij mee

missfalki schreef:Wow al weer veel werk verzet en het ziet er super uit!![]()
Die tweede doorgang in de wei is echt heel handiganders moet je telkens omlopen
Misschien ook nog 2 doorgangen aan de korte kanten handig,
als je stukken van de track (tijdelijk) afsluit als het b.v. erg nat is
Welkom in het eetwaar voor paardjes topic![]()
alvast ideeën opdoen is altijd handig ...
Groet Karin.
Haha ja, de paarden moeten zoveel mogelijk lopen, maar voor eigen gebruik is een sluiproute wel zo handig

palousa_boy schreef:Wat ik hier vooral merk is dat er veel rek in zit, iig in het gevlochten koord. We hadden 2 rollen uit NL meegenomen maar inmiddels zijn we gewoon over op goedkoop koord. Uiteraard zie je wel duidelijk verschil in kwaliteit maar de portemonnee vindt het een stuk fijner en onze paarden blijven toch van het draad af. Het gaat eerder stuk door de koeien en kalfjes die in de wei naast de onze staan.
We hebben niet het goedkoopste want dat is idd niet zo heel best.
Even gekeken wat er als omschrijving bij dit cord zit. Gallagher schrijft daarover;
Geweven turbo line cord voorkomt veel rek en garandeert een lange levensduur.
Of het waar is gaan we ervaren