FUN-da!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 15:23

Love2sk8 schreef:
Ik lees al een tijdje mee, en wat komen er toch gave huizen voorbij! Ik kan echt uren bezig zijn met het kijken naar veel te dure huizen... Ik stel dan vaak de minimumprijs in op 2.000.000 :') . Ook op buitenlandse sites kijk ik vaak naar ranches, dat lijkt me zo gaaf, een eigen ranch in het buitenland! Vandaag kwam ik deze tegen, dit is echt mijn droomhuis, hier hoeft niks meer aan te gebeuren van mij <3 <3 https://www.funda.nl/koop/rockanje/huis ... reekpad-3/

Oh, dit is prachtig zeg!

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 15:37

Nicky1963 schreef:
http://www.vansantvoortlandelijkwonen.n ... melerveld/

Nu niet meer op Funda (vandaar een andere link), maar wel via Funda gevonden! Ik bleef deze advertentie maar opzoeken en bekijken en manmanman, wat was ik verliefd. En nog steeds!
Ik snapte er helemaal niks van dat dit huis zo lang te koop heeft gestaan, maar dat was ook weer ons geluk. Toen we aan verhuizen toe waren stond het nog steeds te koop en sinds anderhalf jaar is het van ons!!!! *\o/* .
Dus Funda kan niet meer stuk bij mij. Mijn verslaving is nog niet over, maar kijk wel een stuk minder.. :D

Gefeliciteerd Justkid, je zal wel keigelukkig zijn! : :j

Ja echt wel, ik kan het nog steeds niet geloven maar dan die van jullie :wow: :wow: die binnenbak :~

En die uit Rockanje wow echt wow. Niet normaal

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 18:34

Dat huis in rockanje <3 wat een sfeer zeg, ik hou van houten huizen

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 19:47

Love2sk8

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 21:13

Nicky1963 schreef:

Nu niet meer op Funda (vandaar een andere link), maar wel via Funda gevonden! Ik bleef deze advertentie maar opzoeken en bekijken en manmanman, wat was ik verliefd. En nog steeds!
Ik snapte er helemaal niks van dat dit huis zo lang te koop heeft gestaan, maar dat was ook weer ons geluk. Toen we aan verhuizen toe waren stond het nog steeds te koop en sinds anderhalf jaar is het van ons!!!! *\o/* .
Dus Funda kan niet meer stuk bij mij. Mijn verslaving is nog niet over, maar kijk wel een stuk minder.. :D

Wauw! Die binnenbak en stallen! :wow: Wat zul je het daar ontzettend naar je zin hebben!
Is het puur voor eigen paarden? Of ook pension?

Nicky1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 21:54

Love2sk8 schreef:
Nicky1963 schreef:

Wauw! Die binnenbak en stallen! :wow: Wat zul je het daar ontzettend naar je zin hebben!
Is het puur voor eigen paarden? Of ook pension?

Ja, erg he, die binnenbak! Over the top, maar ik ben er zooooooo blij mee!
Het is echt voor ons zelf, voor onze paarden. Maar inmiddels hebben we ook 2 pensionpaarden (van kennissen) onder onze hoede.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 22:04

_Nero schreef:
Tuurlijk :D

Huis in Makkum gevonden via #funda http://www.funda.nl/40440874

Het is wel heel klein allemaal, maar we zitten nu in een duplex (huur) woning, dus iig groter dan we nu wonen.

Ik vind het een leuk huis, en ik vind het niet klein.
(Maar ik vind de meeste huizen te groot :+ :D )
Alleen hoe zit dat met die achterom door de tuin van de buren?

maria500

Re: FUN-da!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 23:20

Zoveel mooie huizen. Ik heb net alle links bekeken die erin staan. Jammer dat er niet leuke huisjes staan op Funda voor maximaal 2 ton met een groot stuk land voor een aantal paarden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 23:20

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 23:24

Die watertoren is wel heel gaaf, maar oh mijn god wat hebben ze daarmee gedaan? :') Het is net een bouwval daar binnen..

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 23:29

Oh wat mooi en binnen mijn budget ook nog <3 alleen tsja slecht ter been niet zo handig maar wow als ik toch fit was en in die regio kon wonen. Vind het wel leuk geworden. Rustiek en niet te fijntjes. Past wel bij het gebouw :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 23:32

Wauw heel gaaf en zo scherp geprijsd <3

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 23:32

Zo grappig die ronde keuken :+

Leuk maar volgens mij verschrikkelijk on praktisch! Ik zit nog altijd te wachren tot er wat voorbij komt dat ik gefotografeerd heb. Voorlopig nog niets!

Had wel een hele mooie in Middelburg vandaag helemaal vrijstaand en in beschermd stadsgezicht dus mocht nooit gebouwd worden echt zo mooi!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 06:54

Als ze in die toren nou al die giga plant weg hadden gehaald voor de foto's had al veel gescheeld. En wat hebben ze met die palen gedaan? Lijken wel mega grote krabpalen zo. Idd interieur is vreselijk. Die ronde keuken is wel leuk maar lijkt zijn beste tijd gehad te hebben. En zet daar maar eens een nieuwe in. Daar past niks standaards in. Maar goed, je uitzicht is prachtig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 08:57

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 09:39

Oh wat komen er weer pareltjes voorbij, ik vind ze allemaal mooi.
Die watertoren is wel heul gaaf, ik hou daar wel van, lekker recalcitrant, niks stylen voor de foto's. kijk er maar doorheen B-)
Maar purrschuim in de douche?
Die in Leeuwarden is ook wel super mooi, daar kun je echt een prachtig huis van maken, het heeft echt alle oude stijlelementen nog.
Dat huisje in Makkum is ook gaaf maar voor mij net te laat gebouwd, wij hadden zo'n soort huisje in Gouda maar dan uit de jaren 30 met alle originele elementen. Waarschijnlijk heb je daar recht van overpad maar dat moet je wel even goed navragen.
Wij hadden een molen op het oog, echt waanzinnig mooi van binnen maar ik wilde niet zover van de bewoonde wereld af wonen :o https://www.funda.nl/koop/wijhe/huis-49 ... shof-25-b/

_Nero

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 09:42

Nikass schreef:
Ik vind het een leuk huis, en ik vind het niet klein.
(Maar ik vind de meeste huizen te groot :+ :D )
Alleen hoe zit dat met die achterom door de tuin van de buren?

Opzich valt het mee hoe klein het is indd!
Hoe het precies met de tuin zit weet ik ook niet zo goed.

Rebecca schreef:
Nero dat bad <3 , ooit wil een groen bad :') . Leuk huisje met potentie

Haha ja de badkamer is heel bijzonder kwa kleuren :+

Ghostattack schreef:
Nero, wat een leuk huisje! Vind hem helemaal niet zo klein, die badkamer is wel bijzonder haha. Wat een bizarre prijs ook, voor die omgeving niet natuurlijk maar voor wat ik gewend ben wel :+

De prijs is zelfs voor hier best laag. Ik kom zelf uit Bolsward, en de koopprijs in Makkum ligt sws hoger dan in Bolsward. Dus dit is echt wel bijzonder kwa prijs.

Oh, wauw! Dat huis in Leeuwarden vind ik echt prachtig! Die balken ook <3

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 09:49

justkid schreef:
Wij hadden een molen op het oog, echt waanzinnig mooi van binnen maar ik wilde niet zover van de bewoonde wereld af wonen :o https://www.funda.nl/koop/wijhe/huis-49 ... shof-25-b/

Wauw! Maar zover is dat toch niet van de bewoonde wereld? Volgens mij echt een prachtige plek, gaaf!

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 09:50

Die molen is gaaf zeg!

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 09:56

Het duurt wel lang hoor voor je in een beetje stad bent en als ik met mn paard op pad wil ben je ook niet zo 1,2,3 in het bos.
Het leek me wel een hele kleine gemeenschap, ik wist niet of we daar wel tussen zouden passen.
Maar hij is echt heel mooi :j

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 10:10

justkid schreef:
Het duurt wel lang hoor voor je in een beetje stad bent en als ik met mn paard op pad wil ben je ook niet zo 1,2,3 in het bos.
Het leek me wel een hele kleine gemeenschap, ik wist niet of we daar wel tussen zouden passen.
Maar hij is echt heel mooi :j

Je bent zo in Deventer. Kleine gemeenschap is idd aandachtspunt, altijd belangrijk om daar goed navraag naar te doen.
Bos... Tja, het is nu eenmaal geen Veluwe, dat klopt.

De omgeving ken ik omdat mijn moeder uit die buurt komt :D

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 10:23

Wauw die molen <3

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 10:29

Zo hee, die molen is inderdaad heel gaaf! :wow:

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 11:05

Judass