Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
TerraHowrse schreef:Naskapower schreef:denk dat je NIET moet verdunnen met water want dan beïnvloed je de PH natuurlijk
Had het eerst geprobeerd zonder te verdunnen en dat lukte gewoon dus dit was pure shampoo.
Coby schreef:De gehele berichtenwisseling omtrent shampoo is heel interessant maar dreigt af te wijken van de oorspronkelijke vraag in de openingspost. Vandaar nu het verzoek om af te stappen van deze discussie en weer ontopic te reageren. Alvast bedankt!
Azmay schreef:sneeuwpop schreef:Wij wassen de pony's ook met gewone shampoo voor de keuringen. Gelukkig tot nu toe nog nooit problemen mee gehad.
Jullie hebben ze dan vast ook niet 24/7 buiten staan zonder deken. Dan zou ik het echt niet aan raden met gewone shampoo te wassen. Uberhaupt het lijf eigenlijk niet maar een keer overleven ze best natuurlijk. De vetlaag is een heel belangrijk onderdeel van het warmtesysteem natuurlijk dus die wil ik graag laten zitten bij die van mij
Naskapower schreef:Coby schreef:De gehele berichtenwisseling omtrent shampoo is heel interessant maar dreigt af te wijken van de oorspronkelijke vraag in de openingspost. Vandaar nu het verzoek om af te stappen van deze discussie en weer ontopic te reageren. Alvast bedankt!
kan er hier een nieuw topic over geopend worden want ik wil hier graag meer over horen.
Jammer dat dit gelijk weer zo aangepakt moet worden zeg
Naskapower schreef:Coby schreef:De gehele berichtenwisseling omtrent shampoo is heel interessant maar dreigt af te wijken van de oorspronkelijke vraag in de openingspost. Vandaar nu het verzoek om af te stappen van deze discussie en weer ontopic te reageren. Alvast bedankt!
kan er hier een nieuw topic over geopend worden want ik wil hier graag meer over horen.
Jammer dat dit gelijk weer zo aangepakt moet worden zeg
OliLau schreef:Allen! Help! Ik wil zelf een zadelkast maken. Liefst hout en als een bouwpakket te koop. Liefst ongeveer 1 m diep