Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Ik ben niet eens uitgegaan van nieuwe meubels en qua behang het goedkoopste van het goedkoopste. Stucen is zo 10.000 euro voor een gemiddelde gezinswoning. Renovliesbehang kost je tussen de 2000 a 5000 euro. Goedkoper als je hetzelf doet, maar dan moet je nog wel voorwerk, strijk, lijm en verf meerekeken
Sammie schreef:Stucwerk? Of structuurverf aanbrengen. Stucwerk is best duur hoor. (incl. aanbrengen). Je wanden moeten nog glad, voorstrijk erop anders zuigt het als de ziekte. En dat dan in alle ruimtes. Laat je dan nog een goedkope harry nemen, maar voor onder de 6000 euro heb je dat haast niet.
Eén voordeel.. in een nieuwbouw wil je dat niet eens hebben
Fee_ schreef:Bij ons zit er nu heel grof stucwerk op. Vind ik erg lelijk en denk dat wij voor vliesbehang gaan. Hebben mijn ouders ook en vind het er best mooi uit zien.
Maar ga aankomende weken nog eens met mijn vader langs het huis om te kijken wat de mogelijkheden zijn.
Fee_ schreef:Ja daarom gaat mijn vader nog eens mee om te kijken wat mogelijk is. Ik heb er totaal geen verstand van. Het enige dat ik weet dat wat er nu op zit, ik heel lelijk vind.