Ik heb weer netelroos, dus ik vind het te warm nu... Maar ik heb het ook koud op mijn huid. Terwijl ik iets verhoging heb. Van mij mag dat koele weer terugkomen.
Hier heeft het ook wel even wat geregend, maar het was meer mondjesmaat druppelen. Stelde eigenlijk niets voor.
hier regent het wat. niet heel hard, maar word er wel nat van.
Pluizebolpum
Geplaatst: 28-06-15 16:36
Het is hier nu droog maar wel wat klammig. Vanochtend, uh, herstel, tussen de middag (was pas laat wakker) kwam poeslief wel weer klagen over nattigheid maar echte hoosbuien zijn het niet geweest. Volgens buienradar komt er vanavond nog een lijntje over, zal mij benieuwen...
Mijn man word gek van mij ik maak mij nu al druk betreft de voorspelde warmte..heb een mobiele airco besteld in de hoop de kamer wat koel te houden ook omdat ik 4 oppas kids heb , konijn gaat naar binnen de paarden hebben schaduw ,water, maar jemig ik maak mij zo druk om ze ..zal zo blij zijn als die warmte weer weg is...
Vandaag nog niet druk maken om morgen hoor......we overleven het heus wel ook al balen we er van.
rustig aan doen en lekker verkoeling zoeken. Die dieren zullen vermoedelijk gewoon niet bewegen....en gelijk hebben ze. De kinderen lekker een bak met ijsklonten geven en ze een toren laten bouwen, wie wint krijgt wat lekkers (en dan winnen ze allemaal). Gaat gewoon goed komen, het is maar een paar dagen gelukkig.
Shirley
Geplaatst: 28-06-15 21:38
Ik hou er ook totaal niet van, hoor Tootje, maar we zullen het toch moeten ondergaan! En je bent prima voorbereid, zo te lezen
Marcella
Geplaatst: 28-06-15 21:44
Vandaag in ieder geval laatste dagje genoten van het bos. Was precies goed betreffende temperatuur. Onderweg nog een buitje gehad, maar voor ik terug was op stal was alles weer opgedroogd.
Was alleen weer hopeloos verdwaalt blij met mijn gps.
Ja daarom en volgens BR komt er wonsdag,donderdag en vrijdag ook regen en onweer.Dit staat dan weer niet op MSN Weer,die ik op me mobiel heb. Zou het weer een storm in een glas water worden? Lets Hope.
Ik ga zaterdag naar Outdoor Gelderland... Ik hoop dat de hitte niet zo toeslaat als voorspeld... Niet alleen voor mij en voor publiek, maar ook voor de paarden... Jemig...
Ik ook niet, Jule, maar ik denk dat dit niet zomaar verzet wordt, aangezien het voor classificatie voor de O.S. is en dat er echt miljoenen mee gemoeid gaan. Ruiters zullen ook echt niet opgeven als ze kans maken voor de O.S. Ik herinner me de OS in Australië waar het ook zo heet was, daar werden de paarden direct na het rijden van de proef gekoeld door een neveltunnel.
Ik zit VIP, dus ga er vanuit dat dat geregeld is, maar de mensen die niet VIP zitten... poeh... Heeeeel veel water meenemen.
Joyce_R
Geplaatst: 28-06-15 22:35
Was me toch een beauty van een zonsondergang zojuist! Foto is onbewerkt!