Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
probeer je even voor te stellen dat je schone kleren wil pakken en dat dan je slot écht dicht zit. Heel handig, dat mag zelfs na 10 jaar niet gebeuren. phormicola schreef:Ojajoh schreef:tupperware bakjes!!! ik had er eergisteren 3 gekocht, set van 3, makkelijk voor het vlees van mn hond dacht ik
Druk m dicht en ik breek zo het bakje dwars door midden. Dat waren 3 lange sec van leefplezier
Daar had ik al voor gewaarschuwdGebruik ze vooral niet in de vriezer!

Sjolvir schreef:Niet kopen.. (voordeel, het is makkelijk te verwijderen, het ligt voor het schilderen al weer op de grond)
[ Afbeelding ]
magriet schreef:Zijn geen echte tupperware bakjes maar imitatie dus dat kun je niet vergelijken. Maar het hoort niet gelijk stuk te gaan

Helaas werkte het voor geen meter, de telefoon deed er eeuwen over om op te laden. Normale usb verlengkabels zijn heel duur en hebben van die metalen draadjes: niet voor niets dus! Rizette schreef:Cerastes schreef:Oja, die wc dingen met dat vloeibare spul erin, ook waardeloos!Renee schreef:Die spoelen meteen leeg, dan heb je een hele blauwe/groene/paarse streep in de pot hangen
Klopt die wc dingen heb je alleen maar viezigheid van , koop ze liever bij Aldi , gaan lang mee .
Sjolvir schreef:Niet kopen.. (voordeel, het is makkelijk te verwijderen, het ligt voor het schilderen al weer op de grond)
[ Afbeelding ]