Ik heb lang moeten zoeken naar een poelier die nog slacht, dat word bijna nergens meer gedaan en we moeten er dus ook best een flink stuk voor rijden (Den Bosch - Etten-Leur), maar het is het zeker waard.
Wij hebben onze plofjes als kuikens via marktplaats gekocht, gewoon even goed zoeken, bellen en dan ophalen.
Als je meer info wilt, misschien even het topic doorlezen? Staat best veel info in waar je iets aan kunt hebben als je kippen voor het vlees wilt gaan houden. En anders, ik vind het altijd leuk om PB's met vragen te krijgen

Aankomende vrijdag mag ik de plofjes weer ophalen, ben benieuwd hoe het vlees is.
, misschien ben ik bruut maar dan geen reisgedoe etc.. Voor je zegt heb je het weleens gedaan , ja en nee ik heb de haantjes op nota bene een zor gboerderij gevangen en samen met de begeleiding (een jager trouwens , die weet wat hij doet) ze uitgebeent en lekker soepje van gemaakt. Het ene hartje wat er nog in zat is naar de kat gegaan , maar daar kan je prima soep van maken.

)
Eerst leuk kipjes en nu maar een stukje vlees.. Gelukkig hebben ze een mooi leventje gehad bij jou!