Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Storm schreef:Ik heb toch wel uitgebreid contact gehad met 1 van de oprichters van deze site en heb zelfs zijn 06 nummer gekregen. Het is toch wel betrouwbaar en geen oplichters. Heb ook deze jongeman op FB opgezocht en ik zou hem zelfs mogen toevoegen. Ook is er navraag gedaan naar een collega van hem die bij de ING bank werkt (en dat blijkt ook te kloppen).
astwice schreef:Storm schreef:Ik heb toch wel uitgebreid contact gehad met 1 van de oprichters van deze site en heb zelfs zijn 06 nummer gekregen. Het is toch wel betrouwbaar en geen oplichters. Heb ook deze jongeman op FB opgezocht en ik zou hem zelfs mogen toevoegen. Ook is er navraag gedaan naar een collega van hem die bij de ING bank werkt (en dat blijkt ook te kloppen).
En waarom is er dan niks geleverd, en is het zelfs in het nieuws dat het oplichting is?
Storm schreef:Ik had een post net neergezet maar heb die toch verwijderd. 1 van de mensen achter deze site heeft me net een bericht gestuurd en het lijkt toch wel betrouwbaar te zijn.
Ik trek dus even terug wat ik gezegd heb. Ook op FB loopt een discussie over dit bedrijf en het lijkt tot nu toe betrouwbaar te zijn.