Samsung Galaxy S4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bagheera_206

Re: Samsung Galaxy S4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 23:11

Ik moet echt snel een hoesje scoren ben ik bang. Vandaag voor de tweede keer laten vallen... :=

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 23:28

Foei, Ik had ook gezworen dat ik dit keer een hoesje zou nemen, maar ik kan me er gewoon niet toe zetten zo`n duur/foeilijk ding te kopen.

Heb hem ook nog niet laten vallen, doe hem echter niet meer in de broekzak. Dan is het grootste risico wel weg ;)

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 00:23

Ohh Richard, zonde!!! Gauw een hoesje kopen. Is toch eeuwig zonde als zo'n mooie telefoon beschadigd of door het laten vallen kapot gaat.

Ik heb vandaag nog weer een hoesje gekocht. Eentje die ik in dit topic voorbij had zien komen. Met die erbij heb ik er straks al 6 :o .. Wil deze telefoon een keer netjes houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 19:04

Ik heb dat hoesje met doorkijk scherm. Maar dat beschermt niet zo geweldig volgens mij

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 10:42

*Hulp Nodig*

Ik heb wat problemen met mijn email/sms bericht.

Elk smsje dat ik binnen krijg, krijg ik ook nog eens in email vorm. Nou dacht ik gister dat ik dat uit kon zetten met sms synchroniseren, maar nu heb ik in mijn inbox (gewoon prive "live-mail" op internet) 3 mailtjes in mijn postvak, maar ik zie geen emailtjes, er staat alleen dik gedrukt Postvak (3) (dus kan ook niets verwijderen)
Ik verwacht dat dit te maken heeft met de 3 smsjes die ik gisteravond gekregen heb.

Weet iemand hoe ik dit allemaal oplos? :o

Edit: En daarbij laat me telefoon ook niet zien als er een mailtje binnen komt. Alleen wanneer ik zelf laat zoeken door op dat rondje in de mail te klikken... Kan hij ook zelf gewoon gaan zoeken om bepaalde tijd?

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 11:16

En....... Kun je zelf muziek op je telefoon zetten, (vanuit computer ofzo)? Gratis!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 12:39

Mayling27 schreef:
*Hulp Nodig*

Ik heb wat problemen met mijn email/sms bericht.

Elk smsje dat ik binnen krijg, krijg ik ook nog eens in email vorm. Nou dacht ik gister dat ik dat uit kon zetten met sms synchroniseren, maar nu heb ik in mijn inbox (gewoon prive "live-mail" op internet) 3 mailtjes in mijn postvak, maar ik zie geen emailtjes, er staat alleen dik gedrukt Postvak (3) (dus kan ook niets verwijderen)
Ik verwacht dat dit te maken heeft met de 3 smsjes die ik gisteravond gekregen heb.

Weet iemand hoe ik dit allemaal oplos? :o

Edit: En daarbij laat me telefoon ook niet zien als er een mailtje binnen komt. Alleen wanneer ik zelf laat zoeken door op dat rondje in de mail te klikken... Kan hij ook zelf gewoon gaan zoeken om bepaalde tijd?

Hier ook sms als mail. Onhandig...

Noctua

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 12:52

Mag ik vragen in welke email-app dit gebeurd? Gmail of de email-app die er op staat?

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 12:55

Ik heb een account van mijn @live.nl toegevoegd. Dat is mijn eigen prive mail. Deze heb ik ook ingesteld staan. Hier krijg ik ze op binnen.

Maar volgens mij heb ik het uitgekregen, iets met instelling, en dan meer instellingen en sms-synchroniseren.
En mijn prive mail heb ik op postvak zelf kunnen klikken en "gelezen" kunnen klikken en toen was het weg.

Alleen de melding als ik een email heb doet het nog steeds niet, alleen als ik het opvraag...

Noctua

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:00

Over het sms-synchroniseren uitzetten:
- Ga naar je email-app en klik op de menutoets. Klik hier op instellingen.
- Hier zie je welke accounts hier op toegevoegd zijn. Klik (en houd even ingedrukt) op het account wat je wilt hebben. In mijn geval is dit Hotmail. Scroll hier helemaal naar beneden naar meer instellingen.
- Als je deze geopend hebt kan je naar beneden scrollen en zie je wat er allemaal (of niet) gesynchroniseerd wordt. Staat er een vinkje bij SMS-synchronisatie? Zet dat vinkje dan uit ;)

Als het goed is krijg je nu geen smsjes meer in je inbox :)

Edit:
In het eerste deel van de instellingen (dus voordat je naar meer instellingen gaat) staat een vinkje voor E-mailmeldingen. Heb je die wel aangevinkt, Mayling27?
Laatst bijgewerkt door Noctua op 17-07-13 13:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:04

Ja dat had ik gedaan, en volgens mij krijg ik nu indd niets meer binnen...

Weet je ook nog hoe ik een melding kan krijgen als er een mail binnen komt (in een van mijn inboxen? Heb meerdere accounts)

Noctua

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:07

Bedoel je melding alsin geluid of icoontje?

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:13

Nou als ik nu een email krijg, zie OF hoor ik niets. Pas als ik naar email toe ga en onderin op vernieuwen klik, komen de emailtjes binnen.

Dus bedoel geluid en/of melding.. Neem aan dat je dat beide aan kan passen/in kan stellen ergens?

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:39

Mayling27 schreef:
En....... Kun je zelf muziek op je telefoon zetten, (vanuit computer ofzo)? Gratis!

Ik kom even binnenvallen. Je moet op je telefoon, via internet naar tubidy.mobi gaan, dan kun je super makkelijk muziek downloaden! je hoeft m niet eens op je computer aan te sluiten

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:43

Ik heb er een app voor, maar dat is ook niet altijd ideaal, soms zit er een virus in ofzo..

Iemand hier nog hoe je de achtergrondgegevens kunt bekijken en eventueel uitzetten? mijn batterij gaat nou wel erg snel leeg moet k zeggen, en naar mijn weten heb ik niet veel draaien... ook geen applicaties of gadgets behalve van het weer....

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:44

Ik vind het via tubidy echt ideaal, doet het altijd. Zou het alleen wel via wifi doen

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:45

Ohja en nog iets, weet niet of mensen dat hier ook herkennen.
wou het eigenlijk laatst in de phonehouse vragen, maar natuurlijk weer vergeten :7

Als ik aan het bellen ben krijg ik iedere keer om de zoveel tijd een piepje, soort van piepje dat je baterij leeg is zegmaar maar die is gewoon vol genoeg.
Iedere keer is dat tijdens het bellen, erg vreemd en bovendien vrij irritant }:0

Noctua

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:46

In een paar post terug had ik wat linkjes gegeven over achtergrondprocessen en het synchroniseren van apps op de achtergrond ;)

Noctua schreef:
[...]

Ik heb wel écht alles uit staan. Via 'ontwikkellaarsopties' en dan bij 'achtergrondprocessen beperken' geen achtergrondprocessen ingesteld.
Bij sommige telefoons staat ontwikkellaarsopties standaard zichtbaar, bij de andere moet je het nog even 'aanzetten'. Hoe je dat doet vind je hier

Op dezelfde site staat ook nog iets over batterijduur verlengen trouwens: namelijk dit

Edit:
@ Magic_lover, is dat niet omdat je dan een berichtje van WhatsApp of via SMS binnenkrijgt onder het bellen?

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:49

VeraPopeye schreef:
Mayling27 schreef:

Ik kom even binnenvallen. Je moet op je telefoon, via internet naar tubidy.mobi gaan, dan kun je super makkelijk muziek downloaden! je hoeft m niet eens op je computer aan te sluiten

thx, kun je iets meer uitleggen?

Ik ga nu naar tubidy.mobi.com en krijg dan allemaal links naar website's (gesponsorde lijsten)
Daaronder een zoekbalk
en daaronder verwante zoekopdrachten

(Hele pagina in het blaauw, waar moet ik dan heen, of wat moet ik dan doen..)

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:50

Noctua schreef:
In een paar post terug had ik wat linkjes gegeven over achtergrondprocessen en het synchroniseren van apps op de achtergrond ;)

Noctua schreef:
[...]

Ik heb wel écht alles uit staan. Via 'ontwikkellaarsopties' en dan bij 'achtergrondprocessen beperken' geen achtergrondprocessen ingesteld.
Bij sommige telefoons staat ontwikkellaarsopties standaard zichtbaar, bij de andere moet je het nog even 'aanzetten'. Hoe je dat doet vind je hier

Op dezelfde site staat ook nog iets over batterijduur verlengen trouwens: namelijk dit

Edit:
@ Magic_lover, is dat niet omdat je dan een berichtje van WhatsApp of via SMS binnenkrijgt onder het bellen?

sorry, overheen gelezen :o

Nee krijg verder niks binnen, daarom vond k het ook zo vreemd.

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:53

Heb je misschien nog een oude telefoon aanstaan met wifi? Dat had ik met mijn Iphone daarop kwamen al mijn berichtjes en whatsapjes binnen. Die telefoon heb ik nu op vliegtuigstand staan en de berichtjes komen weer op mijn S4 binnen.

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 13:54

Mayling27 schreef:
thx, kun je iets meer uitleggen?

Ik ga nu naar tubidy.mobi.com en krijg dan allemaal links naar website's (gesponsorde lijsten)
Daaronder een zoekbalk
en daaronder verwante zoekopdrachten

(Hele pagina in het blaauw, waar moet ik dan heen, of wat moet ik dan doen..)
Je typt een liedje in, dan vind hij een lijst met liedjes. Meestal is de eerste het beste van kwaliteit. Daar druk je op, dan krijg je onder het fototje een aantal opties waaronder mp3 download. Daar klik je op, dan krijg je nog of je het via android wilt doen of internet, dan moet je internet doen. Hij download zich en komt bij je mp3 te staan op je telefoon!

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 14:01

Ik denk dat hij het bij mij niet doet.

Als ik in die balk van search iets in vul (hoorde teovallig sharika met where ever), dan krijg ik links met sharika parfum, vergelijk plijzen, the best games etc..

maar zie niets van liedjes.....

Dus denk dat ik dan nog niets verkeerds doe.. -O-

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 14:03

Misschien moet ik die app, tubidy muziek downloaden

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 14:42

Sharon_Jims schreef:
Heb je misschien nog een oude telefoon aanstaan met wifi? Dat had ik met mijn Iphone daarop kwamen al mijn berichtjes en whatsapjes binnen. Die telefoon heb ik nu op vliegtuigstand staan en de berichtjes komen weer op mijn S4 binnen.

Nee ik heb wel een oude telefoon maar die staat gewoon uit. berichten etc krijg ik gewoon op mijn S4 hoor dat is verder geen probleem :)
Gaat puur om dat "piepje" steeds om de zoveel tijd tijdens het bellen. terwijl de batterij gewoon vol genoeg is dan en ik verder op dat moment geen berichtje oid krijg.

Maar volgens mij ben ik zo te horen de enigste met dat probleem :')