Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mayling27 schreef:*Hulp Nodig*
Ik heb wat problemen met mijn email/sms bericht.
Elk smsje dat ik binnen krijg, krijg ik ook nog eens in email vorm. Nou dacht ik gister dat ik dat uit kon zetten met sms synchroniseren, maar nu heb ik in mijn inbox (gewoon prive "live-mail" op internet) 3 mailtjes in mijn postvak, maar ik zie geen emailtjes, er staat alleen dik gedrukt Postvak (3) (dus kan ook niets verwijderen)
Ik verwacht dat dit te maken heeft met de 3 smsjes die ik gisteravond gekregen heb.
Weet iemand hoe ik dit allemaal oplos?
Edit: En daarbij laat me telefoon ook niet zien als er een mailtje binnen komt. Alleen wanneer ik zelf laat zoeken door op dat rondje in de mail te klikken... Kan hij ook zelf gewoon gaan zoeken om bepaalde tijd?
Noctua schreef:[...]
Ik heb wel écht alles uit staan. Via 'ontwikkellaarsopties' en dan bij 'achtergrondprocessen beperken' geen achtergrondprocessen ingesteld.
Bij sommige telefoons staat ontwikkellaarsopties standaard zichtbaar, bij de andere moet je het nog even 'aanzetten'. Hoe je dat doet vind je hier
Op dezelfde site staat ook nog iets over batterijduur verlengen trouwens: namelijk dit
VeraPopeye schreef:Mayling27 schreef:En....... Kun je zelf muziek op je telefoon zetten, (vanuit computer ofzo)? Gratis!
Ik kom even binnenvallen. Je moet op je telefoon, via internet naar tubidy.mobi gaan, dan kun je super makkelijk muziek downloaden! je hoeft m niet eens op je computer aan te sluiten
Noctua schreef:In een paar post terug had ik wat linkjes gegeven over achtergrondprocessen en het synchroniseren van apps op de achtergrondNoctua schreef:[...]
Ik heb wel écht alles uit staan. Via 'ontwikkellaarsopties' en dan bij 'achtergrondprocessen beperken' geen achtergrondprocessen ingesteld.
Bij sommige telefoons staat ontwikkellaarsopties standaard zichtbaar, bij de andere moet je het nog even 'aanzetten'. Hoe je dat doet vind je hier
Op dezelfde site staat ook nog iets over batterijduur verlengen trouwens: namelijk dit
Edit:
@ Magic_lover, is dat niet omdat je dan een berichtje van WhatsApp of via SMS binnenkrijgt onder het bellen?
Mayling27 schreef:Je typt een liedje in, dan vind hij een lijst met liedjes. Meestal is de eerste het beste van kwaliteit. Daar druk je op, dan krijg je onder het fototje een aantal opties waaronder mp3 download. Daar klik je op, dan krijg je nog of je het via android wilt doen of internet, dan moet je internet doen. Hij download zich en komt bij je mp3 te staan op je telefoon!thx, kun je iets meer uitleggen?
Ik ga nu naar tubidy.mobi.com en krijg dan allemaal links naar website's (gesponsorde lijsten)
Daaronder een zoekbalk
en daaronder verwante zoekopdrachten
(Hele pagina in het blaauw, waar moet ik dan heen, of wat moet ik dan doen..)
Sharon_Jims schreef:Heb je misschien nog een oude telefoon aanstaan met wifi? Dat had ik met mijn Iphone daarop kwamen al mijn berichtjes en whatsapjes binnen. Die telefoon heb ik nu op vliegtuigstand staan en de berichtjes komen weer op mijn S4 binnen.