Nog even een uurtje doorbijten

Was alles verder prima in het huis?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
upendo schreef:Ik heb het hele verhaal meegelezen maar dat ze nog zo'n houding heeft terwijl alle data duidelijk waren..
upendo schreef:Misschien het topic dan toch nog maar eens vanvooraf aan lezen? Vooral de eerste paar pagina's staat duidelijk aangegeven waar de verwarring is ontstaan..Neem aan dat de datum gewoon in het contract stond Sammie, TS heeft ze er ook nog een brief over gestuurd... Duidelijk zat hoor..
Sammie schreef:^^Hoewel ik het niet goedkeur snap ik dat dus wel. Ts is in hun ogen toch ook de boosdoener? Die makelaar gaat echt niet zeggen dat hij allerlei fouten heeft gemaaktEn als madam zo gefrustreerd is op ts had ze dus de eer aan zichzelf moeten houden door niet aanwezig te zijn bij de inspectie. Is niet verplicht, nl.
Mear schreef:Als TS zich daardoor veiliger voelt, moet ze gewoon de wijkagent inschakelen.
Misschien moet de verkoopster deze frustratie botvieren op diegene die beslag heeft gelegd op het huis, waardoor er waarschijnlijk een gedwongen verkoop heeft moeten plaatsvinden.
(tenminste, die gedwongen verkoop begreep ik een beetje uit het verhaal)
RoosG schreef:Jij hebt achtergrond informatie die wij niet hebben? Beslag leggen gebeurt echt niet zo maar hoorIk hoop dat alles goed gaat! Wel een brutale reactie van mevrouw, ze hebben het toch zelf zover laten komen dat er beslag werd gelegd?