De Xenos en Leenbakker hebben nu kussens voor op de bank in de folders staan. Creme/zandkleurig met beetje landelijk/romantische opdruk, heeft de action ook zoiets?
Ik ben net geweest (het was gelukkig niet zo druk) en heb zo'n kaarten box gekocht, deo en een 'home en sweet collection' snoeppot met snoepjes er in. Ze hadden niet zo veel verder vond ik... -heb wel de kaarten gezien!
Ik vandaag eindelijk de zwarte schoenen gehaald, en nog wat laarzen, wat ik al maanden aan het kopen was.. haha
Jolien87
Geplaatst: 27-03-13 19:46
Net weer even wat kleertjes gekocht bij de Action: aantal jurkjes en leggings. Gewoon lekker simpel, maar heerlijk op te fleuren met leuke accessoires.
Die kussens hier bovenaan de pagina zijn mooi! Heb niks in die trant gezien vandaag.. Ik heb ook weer wat dingetjes gekocht Föhn (die was maar 8 euro Iemand al getest of die echt werkt? ) Grote rechthoekige vierkante mand (riet, de onderste helft wit, bovenste bruin met de tekst 'home' erop) 3 zeepkettingen met strikjes en rieten hartjes houten treetje voor waxinelichtjes kapstok