Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jildau schreef:Ik was net bij de action voor een molton maar nu heb ik de verkeerde maat. Ik heb uit het schap 180x220 gehaald maar in de verpakking zat een 140x200. Kan ik dit nog ruilen? Heb de verpakking wel open gehad, wel weer netjes dicht gemaakt. Zit een kleine scheur in het plastic.
tinkersjakie schreef:Jildau schreef:Ik was net bij de action voor een molton maar nu heb ik de verkeerde maat. Ik heb uit het schap 180x220 gehaald maar in de verpakking zat een 140x200. Kan ik dit nog ruilen? Heb de verpakking wel open gehad, wel weer netjes dicht gemaakt. Zit een kleine scheur in het plastic.
Ja hoor Hilda's. Dit is een fout of door mensen die dat los trekken of personeel die het in de verkeerde zak hebben gedaan.
http://www.action.nl/products/view/id/8 ... telistid/1
Deze bedoelde ik een paar berichten hierboven. Is een teddy schattige stof.
Heb er twee achteruit gelegd. Deze kleur en een zwarte. Zijn erg warm!
Jildau schreef:Ik was net bij de action voor een molton maar nu heb ik de verkeerde maat. Ik heb uit het schap 180x220 gehaald maar in de verpakking zat een 140x200. Kan ik dit nog ruilen? Heb de verpakking wel open gehad, wel weer netjes dicht gemaakt. Zit een kleine scheur in het plastic.
tinkermina schreef:Wit heb ik wel gezien bij de spuitbussen en zwart, dacht ik. Maar weet niet wat er momenteel qua potten verf is.Welke kleuren verf hebben ze bij de Action?
Weet iemand dat zo?