MargreetW schreef:Zoiets Michelle, rechtsonder is leuk, alleen zou ik dan 1 terras nemen (zonkant) en de vijver veranderen in een hogere border en dan in het midden plaatsen.
Je kunt er heel veel inzetten: hortensia, siergras, vlinderstruiken, kerstroos, salvia, zonnebloemen (klein), hebe, ploxen, asters, ooievaarsbek, noem maar op.
Tussen de planten kun je dan nog bollen zetten.
Ik zou de lengteborders niet te breed maken, 70 cm is diep genoeg, en ze hoeven natuurlijk ook niet helemaal van voor naar achteren te lopen.
En je tuinhuisje, love it. Ik heb een prieeltje ook heel leuk maar met een tuinhuisje gaan echt mijn handen jeuken, zo leuk.
Thanx voor je tips!
Borders zijn nu ook niet zo breed, nog geeneens 70cm (denk ik). Denk dat vriendje ook nog niet meteen het tuinhuisje weg wil halen, maar ik vind het zo zonde van de ruimte haha. Volgens mij is het ook in behoorlijk slechte staat...
Wat zou jij daar allemaal mee doen dan? Naar mijn idee kan je er niet veel meer mee dan wat spullen erin opslaan?
Ik krijg er iig al helemaal zin in! Hoop ook echt dat ik wat budget over ga houden ervoor...