Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tezzy schreef:Stiekem vind ik hem ook super gaaf, bedoel.. Mat-zwart!!!![]()
![]()
Maarja, prijsje staat me niet aan en ik doe hier nog steeds met een pre-paid kaartje![]()
Dus mocht iemand van 4/4s overgaan op de 5 en zijn oude kwijt willen voor een leuke prijs, hou ik me aanbevolen
Tezzy schreef:Apple kennende blijven de prijzen gelijk, dus nieuwe toestel weer even duur als de vorige nieuwe zeg maar...
Inderdaad jammer dat je al verlengd heb. Ik heb ook zitten kijken om over te gaan op een abonnement. Helaas kost dat me 20 euro per maand meer en krijg ik minder
Citaat:De prijzen van de iPhone 5 in de VS zijn identiek aan het vorige model, de iPhone 4S. Het 3GS toestel verdwijnt van de markt. Amerikanen betalen voor het duurste model 399 dollar extra op een tweejarig telefooncontract.
capopjekop schreef:Nou ik wilde in eerste instantie mijn oude telefoon houden en dan simonly nemen. Maar met een beetje belminuten, wat smsjes (helaas nog steeds vrienden zonder whatsapp) en internet kwam ik toch vaak wel op de 20 euro uit. Nu heb ik dan een 2 jarig abo met 310 belminuten, 100 smsjes en onbeperkt internet en een iphone 3gs (wat vergeleken met mijn nokia n97 mini een heeeeeeeeeeele verbetering is) voor 23 euro per maand. Ideaal dus. Dus ik hoop tegen die tijd weer zo'n mooie deal te vinden maar dan met de iphone 5
@ Baloe: nog even gelezen, je noemt idd met abo, even overheen gelezen. Maar als je die in Amerika besteld, lijkt me dat niet goedkoper, want dan heb je ook een amerikaans abonement en dat is niet handig hier lijkt me. Of hoe wilde je dat doen?
Morrie schreef:ik heb binnenkort een 4S te koop, want ik heb al een 5 in pre-order