Oh gelukkig Heb er nog 2 dingen 'in bestelling' staan, dus begon me al zorgen te maken (heb er 1x eerder iets gekocht, moet wel zeggen dat de levertijd langer is dan aangegeven!)
Nic
Geplaatst: 28-03-12 12:40
Het enige dat ik weet is dat toen ik een Groupon-afspraak wilde maken voor iets, ik een kwaaie dame aan de lijn kreeg dat ze t/m het eind van de Deal VOL zat en dat ik dat maar lekker met Groupon moest uitvechten hoe ik mijn geld terug kreeg.
Vervolgens kreeg ik een 'tegoed' dat binnen een paar maanden op moest. Dus inderdaad, stel je koopt die deal van 450 euro en het is ja sorry maar we zitten vol, dan zit je mooi met een tegoed van 450 euro ipv. dat je je geld terug krijgt.
Ik gebruik het soms, bij aankoop van produkten of een kortingsbon van bijv. Zalando.
Ja precies Nicolle Is ook in zo'n tv programma geweest toen met o.a. diners in restaurants enzo....... veel dingen vol etc. etc.
Nic
Geplaatst: 28-03-12 13:49
Het is ook eigenlijk niet echt een supergoeikope deal... Ook niet heel duur maar wel als je meerwerk moet laten doen.
XoNo
Geplaatst: 28-03-12 15:54
Mijn schoonmoeder heeft laatst een tablet gekocht via groupon en heeft na 4 maanden wachten haar geld teruggevraagd. Als ik dat zo lees, dan is dat niet een hele puike manier van zaken doen daar.
Kentaro
Geplaatst: 28-03-12 15:56
En ook terug gekregen?? Ik word toch wel steeds zenuwachtiger of ik m'n spullen wel binnen ga krijgen....
Ik heb eindelijk de entree af! In de entree zijn gas beton blokken, onbehandeld, maar omdat we huren wil ik ook niet teveel geld uitgeven. Nu ben ik nog geen twee potten verf (10 liter) kwijt a 7,95 euro per stuk
Wilde zeggen wat heb je een aparte entree, maar zag dat je in Frankrijk woont Netjes geworden hoor!! Die kan vind ik ook erg leuk!! (weet niet of die goed waterdicht is, anders zou je er ook een vaas in kunnen zetten!?)
Ben benieuwd naar jullie idee!! Wij zitten heel erg te twijfelen of we een ronde of een vierkante wasbak in de keuken zullen nemen! Wat denken jullie dan mooier/handiger is en waarom?! (wordt sowieso wel een enkele)
Bij ons staat de keuken ook, zijn ze vandaag aan het plaatsen! Afgelopen vrijdag hadden we de vooroplevering. Vriend had een bouwinspecteur meegenomen van z'n werk, had 1,5 A4-tje vol met opmerkingen. Komende vrijdag de sleutel, ben benieuwd. Lantaarnpaal stond ook nog steeds midden op onze parkeerplaats Met de keuken was nog een heel drama. Bij het keukenraam hebben ze een vensterbank geplaatst die dus nogal over het keukenblad uitsteekt, geen gezicht. Er kan tevens vanalles tussendoor vallen zoals water en daar kom je dan dus nooit meer bij we hadden dus een voorbeeldje gezien bij 2 deuren verderop. Andere buren hadden ze netjes gevraagd of ze de vensterbank weg mochten halen en het blad door mochten laten lopen. Bij ons? Niks! Konden er zelf achteraan en toen was het nog niet zomaar geregeld. Vanmorgen om 7.00 is vriend bij de bouw geweest, was afgesproken maar er was niemand. Uiteindelijk is het geregeld..mja dat zullen we vrijdag wel zien Het bouwbedrijf staat zeer goed bekend dus dit is een gevalletje jammer..
Sabini
Geplaatst: 03-04-12 16:53
Ooh wat een leuk topic dit!
Ik woon sindskort op mezelf. En ik kan jullie nu wel heeeeeel veel foto's laten zien, maar dat doe ik dan toch maar eerst van alleen datgene waar ik SUPERtrots op ben: mijn kast.
Zelf 'gemaakt'
Voor:
Tussen:
En na:
Kentaro
Geplaatst: 03-04-12 18:56
squawk, wat balen zeg!! M'n collega haar huis is eind vorig jaar opgeleverd. Als je dan hoort hoeveel punten ze hebben..... En nog is niet alles opgelost.... Onze bouwer staat ook goed aangeschreven. Dus ben erg benieuwd wat het ons gaat brengen omstreeks september
Wat een ontzettend gave kast! Ben benieuwd naar de rest
De rest is nog een beetje leeg. Maar voor meer foto's e.d. kun je altijd in mn blog kijken (zie onderschrift ). Ik beloof dat ik hier nog meer foto's plaats!
Leuke kast koetjesreep Ik moet mij van de zomer maar eens op het plantentafeltje storten. Alle spullen heb ik iig al in huis! Ik had 32 opleverpunten tijdens de oplevering en na oplevering zijn er nog twee grote bijgekomen. Één ervan is nooit opgelost...... Dit betekent dat ik moet dweilen als het regent Ik heb mijzelf al wel tijdens de bouw voorgenomen dat ik NOOIT meer nieuwbouw koop.... Het huis viel mij zo enorm tegen
Kentaro
Geplaatst: 04-04-12 08:21
Dat meen je niet?? Heb je het er bij laten zitten zo'n lekke zooi??? Wij zeggen dat dus ook, NOOIT een nieuwbouw huis meer (hoop eigenlijk sowieso daar nooit meer weg te gaan... ) Wat een geregel zeg, en je moet werkelijk overal bovenop zitten, wil je niet dat er van alles mis gaat