Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
d0nnaa_dan schreef:Die lederdoekjes zijn echt fantastisch, met 10 min. waren mijn zadel, hoofdstel, laarzen, singel en beugelriemen weer in keurige staat.
En voor diegene die het een tijdje geleden vroeg, ik heb gister mijn zadel ermee gepoetst (ook het zitvlak) en mijn zadel is niet meer af gaan geven op mijn witte broek dan normaal!
Miepie77 schreef:dat ligbed lijkt me ookwel wat, kan ik languit in de zon op t balkon
_Saar schreef:d0nnaa_dan schreef:Die lederdoekjes zijn echt fantastisch, met 10 min. waren mijn zadel, hoofdstel, laarzen, singel en beugelriemen weer in keurige staat.
En voor diegene die het een tijdje geleden vroeg, ik heb gister mijn zadel ermee gepoetst (ook het zitvlak) en mijn zadel is niet meer af gaan geven op mijn witte broek dan normaal!
Dat was ik! Fijn dat ze niet afgeven. Ik heb ze ook liggen, zaterdag weer wedstrijd dus dan kan ik ze mooi testen.
xxelviraxx schreef:Ben ook net weer geweest. Het was er echt super rustig. Heerlijk... Ik heb ook dat traagschuim kussen gekocht. Ik ben heel benieuwd hoe het slaapt.
Wat ik me afvroeg tijdens het shoppen bij de Action, hoe lang zijn jullie altijd binnen daar ? Ik ben er altijd ongeveer een half uur binnen. Dan probeer ik snel te zijn maar dat lukt echt nooit. Dan zie ik weer vanalles.
Miepie77 schreef:_Pretty schreef:Ik las laatst iets over nepnagels bij de action.
Hebben ze French Manicure Nepnagels bij de Action?
Als het kan een PB alsjeblieft want ik volg dit topic niet, Bedankt!!
lekker makkelijk, PB maar