Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niek123 schreef:Welk abbonement? ook 1GB is dat genoeg voor een maand?
Miseria schreef:Bereikbaarheid van Tmobile is echt bar slecht. Heb zelf een iPhone met Hi, maar ken meerderen die een iPhone met Tmobile hebben en altijd even naar buiten moeten lopen ofzo voor bereik. Verschrikkelijk zeg!
mimeslosydy schreef:ik wil misschien een iphone 4 kopen maar ben opzoek naar een goedkoop abonnement. Wat voor abonnement hebben jullie? Ik heb al veel rondgezocht op internet maar het goedkoopste wat ik kan vinden ligt zo rond de 40 euro en dan moet ik ook nog veel bijbetalen voor de telefoon zelf dus als jullie misschien tips hebben of een abo kunnen aanraden hoor ik het graag!
Anthea schreef:Miseria schreef:Bereikbaarheid van Tmobile is echt bar slecht. Heb zelf een iPhone met Hi, maar ken meerderen die een iPhone met Tmobile hebben en altijd even naar buiten moeten lopen ofzo voor bereik. Verschrikkelijk zeg!
Ik heb al zo'n 6 jaar Tmobile (of wat was het daarvoor?) en er is 1 plek waar ik geen bereik heb, de parkeergarage bij UMC St Radbout.
mimeslosydy schreef:oke ik ben hier niet zo handig mee hoor, maar als ik dan klik op 32 GB iphone 4 met bel+sms+web 150.
dan betaal je 14,75 per maand? als ik het goed begrijp? Maar wat moet ik dan nog bijbetalen voor de telefoon? en wat betekent die 150?
Of moet ik het toestel dan los kopen? Sorry maar ik snap er echt helemaal niks van
oh wacht ik zie het al die 150 betekent 150 belminuten... Maar de rest vind ik nog steeds beetje vaag
colette_007 schreef:Even snel een vraagje mbt Iphone 4
Ik heb net abbo overgeschakeld van een blackberry naar iphone abbo. Mijn BB werkt niet meer (dus geen bereik etc, heb een nieuwe simkaart geactiveerd en in iphone gedaan. Pincode was goed. Nu zegt hij hele tijd zo'n usb kabeltje en dan pijl naar itunes. Ik heb hem op pc aangesloten gehad, itunes gedownload voor op pc. Maar ik kom bij de iphone niet op het 'gewone' menu? als ik anti-lock schuif dan krijg ik alleen een toetsenbord voor nood nummers...
Iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
mimeslosydy schreef:Oh, de eerste 12 maanden 14,75 en daarna 29,50.... Maar ik zie dat ik dan ook nog zo'n 400 euro moet betalen voor het toestel en aansluitingskosten!Ik dacht altijd dat als je een abonnement nam je de telefoon gewoon erbij kreeg
(beetje naïef
) Of dan iniedergeval voor veel minder geld. Wat hebben jullie voor je toestel betaald naast je abonnement en wat voor abo heb je dan? Zijn degenen met vodafone hier tevreden over?
En er staat 150 belminuten/smsjes Dat betekent neem ik aan 150 belminuten EN 150 sms jes. of zie ik dat verkeerd?
Miseria schreef:Met een iPhone? Dan heb je echt gelukOf je bent op een plek met weinig andere mensen die de telefoonpaal willen gebruiken, want hier is het om te huilen
!
WillemYntJee schreef:Mimeslosydy, ik heb 190 euro bijbetaald best schappelijk vind ik. 15 euro pm en dan gratis iPhone lijkt me sterk! 150 min/ sms is of of niet allebei!!