Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chaanttaall schreef:mijn zusje heeft de nokia c3 en ik heb de samsung chat.
In de telefoons zit er (qua design) niet zoveel verschil in. verder qua gebruik verschilt het al wel wat meer. Bij de samsung chat kun je vaak moeilijk op wifi wat bij de nokia c3 heel makkelijk kan.
Als je snel internet wilt moet je de nokia c3 nemen want die van de samsung chat is heel erg sloom en als die dan geladen is zegt die: onvoldoende geheugen, dus dan heeft die maar de helft van de pagina geladen.
als het gaat om typen vind ik de samsung chat net wat fijner typen (maar dat ligt helemaal aan jezelf)
wat wil je nog meer weten?
urselin schreef:chaanttaall schreef:mijn zusje heeft de nokia c3 en ik heb de samsung chat.
In de telefoons zit er (qua design) niet zoveel verschil in. verder qua gebruik verschilt het al wel wat meer. Bij de samsung chat kun je vaak moeilijk op wifi wat bij de nokia c3 heel makkelijk kan.
Als je snel internet wilt moet je de nokia c3 nemen want die van de samsung chat is heel erg sloom en als die dan geladen is zegt die: onvoldoende geheugen, dus dan heeft die maar de helft van de pagina geladen.
als het gaat om typen vind ik de samsung chat net wat fijner typen (maar dat ligt helemaal aan jezelf)
wat wil je nog meer weten?
Mooi om dat te horen!
Mijn N97 mini is overleden na zware mishandeling, dus ik ben op zoek naar een redelijk betaalbare telefoon. Ik zag op bol.com dat de C3 simlockvrij is en rond de 110 euro.
Mijn abonnement loopt pas in september af, dus zoek even een tussendoortje
Alleen even nazoeken of er whatsapp op kan
skyline schreef:Ik ben ook opzoek naar een nieuwe telefoon (wel met abbo )
- Er moet what's app op kunnen
- Geen blackberry
- Liefst helemaal touch ( mag wel met uitschuifbaar toetsenbord)
- niet te klein , dus geen mini's etc
- met abbo niet meer dan 25 euro en niet meer dan 80 euro bij betalen