Ik kom er nog steeds slecht door met smsjes... Uiteindelijk lukt het steeds wel, maar het werkt niet echt lekker zo..
double
Geplaatst: 19-11-09 09:39
Op nu.nl verkondigen ze gewoon vrolijk dat de storing gisteravond verholpen was.. Yeah right..
xtostarlight
Geplaatst: 19-11-09 09:40
Wat verwacht jij dan aan schadevergoeding te krijgen? Ik heb een sim only van ik geloof 35 euro, nou joy dat zijn 2 euro voor 2 dagen, daar doe ik die moeite niet voor hoor.
irise456
Geplaatst: 19-11-09 09:40
ik kan wel ontvangen maar nog steeds niks versturen
Ik kan nu gebeld worden, maar kan zelf nog steeds niks.... De site van Vodafone is weer in de lucht, dus heb gelijk een klacht ingediend en gevraagd hoelang het nog gaat duren...
Oh nee toch niet, Ik kan ook nog steeds niets, wat is eigenlijk aan de hand met Vodafone?
Anoniem
Geplaatst: 19-11-09 09:51
Ik kan sinds gisteren avond 18u weer gebeld worden en alles doet het eigenlijk gewoon. Vannacht ontving ik ineens alle smsjes die overdag naar mij gestuurd waren
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-11-09 09:52, in het totaal 1 keer bewerkt
double
Geplaatst: 19-11-09 09:51
Buitenzorg schreef:
Ik kan nu gebeld worden, maar kan zelf nog steeds niks.... De site van Vodafone is weer in de lucht, dus heb gelijk een klacht ingediend en gevraagd hoelang het nog gaat duren...
Laat je het even weten als je reactie hebt?
x_spekkie_x
Geplaatst: 19-11-09 09:52
oeeee, hij belt, hij belt!
Anoniem
Geplaatst: 19-11-09 09:53
Ik kan dus ook nog steeds niks... en we hebben een tijdelijke (super oude) huistelefoon die ik niet kan gebruiken om te bellen omdat die nog van die pulse-tonen uitzendt
Wie belt voor mij de gemeente Zaanstad dat er een dode eend in het water ligt? Dat probeer ik al sinds gisteren
Ik meld me hier ook maar even Kon sinds gistermiddag niks meer, heb vannacht wel 2 smsjes ontvangen. Heb net weer 2 smsjes kunnen versturen, even afwachten of ze ook aankomen
Wienna
Geplaatst: 19-11-09 10:00
werkt dus idd nog niet goed
MAASTRICHT (ANP) - Het belbedrijf Vodafone heeft de storing die een deel van het netwerk woensdag plat legde, nog niet helemaal onder controle. Dat meldde een woordvoerder donderdagmorgen. Volgens hem konden abonnees wel weer bellen maar moesten ze wat vaker proberen om contact te krijgen. Verder kwam ook het sms-verkeer langzaam op gang, maar moest eerst de achterstand worden weggewerkt. ,,De verstuurde sms'jes komen allemaal aan maar dat duurt even.''
Volgens de woordvoerder trof de storing een van de vier ,,toegangspoorten'' zodat ruwweg een op de vier abonnees door het euvel werd getroffen. Vodafone heeft volgens de zegsman in Nederland 4,7 miljoen klanten.
Ook het openbaar vervoer in Utrecht had donderdagochtend nog last van de storing. Doordat geen communicatie mogelijk was met de verkeersleiding, konden de trams niet rijden tussen Utrecht, Nieuwegein en IJsselstein.
Bianca__
Geplaatst: 19-11-09 10:00
Hier ook nog steeds niet kunnen bellen/ gebeld worden. We waren gisteravond op concour hier in de buurt, en er waren echt veel ruiters die Vodafone hebben als provider. Hoorde je ineens tijdens het losrijden, Yes!!! Ik heb weer bereik
Denk dat ze heel wat schadeclaims gaan krijgen van bedrijven die zakelijk aangesloten zijn. Kost allemaal geld!