Nog meer Samsung Jet bokkers?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mandyy

Re: Nog meer Samsung Jet bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 17:48

Sinds een aantal dagen krijg ik als ik de camera open de melding ''camerafout''.
Kan dan geen foto's maken want word gelijk teruggestuurd naar het menu.

Iemand hier ervaring mee?

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 02:09

Ik heb er zelf één die al een jaar gefunctioneerd heeft als mobiel van mijn broer, en die nu bij mij een paar maand gemarteld wordt.

Hij doet het prima, alhoewel hij soms vastloopt (dan doet de uitknop 't niet) of nepoproepen doet als ik het toch echt uit had staan. Gelukkig staat hij altijd op trillen in de klas! :D

Qua foto's is het een fijne trouwens, baal alleen wel dat ik niet wist dat je dat M tekentje moest indrukken voor een panorama.

hrokur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 16:57

Heb sinds ruim een week een Samsung Jet. Ben er best wel tevreden over. Wat hebben jullie er voor navigatieprogramma op zitten? Als ik de navigatie start dan vraagt hij om het bestand "route 66" van de cd/dvd te laden. Maar dat heb ik er niet bij zitten.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 16:59

Ik heb er geen navigatie op zitten :+

Vind het wel jammer dat de Jet niet op Android draait, ook vind ik het aantal widgets of hoe die dingen ook maar heten vrij beperkt, tenzij jullie nog iets weten wat ik niet weet...

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 17:56

Wat wordt er eigenlijk bedoelt met die widgets?

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 18:50

Dat zijn een soort applicaties waarmee je dingen kunt doen, oa naar hyves, facebook en picasa gaan...

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 19:12

Oh dus de dingen die je krijgt als je op het scherm drukt en dan aan de linkerkant. Dit vind ik er inderdaad heel erg weinig..

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 19:20

Je kunt er wel een flink aantal bijj krijgen, maar ik heb niet het idee dat hier nog nieuwe dingen voor ontwkkeld worden

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 19:29

Zijn er nog meerdere dingen te verkrijgen? Hoe gaat dat in z'n werk dan?

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 10:54

Ik krijg alleen steeds een melding als ik via dat menu aan de linker kant die applicaties wil gebruiken, dat dit extra kosten meebrengt? Of betekend dit alleen dat ze het internet opgaan en dat het, in mijn geval, met inet abbo geen extra kosten geeft?

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 10:56

Dat heb ik alleen bij ebuddy, die bij de spelletjes staat. ik heb geen idee of dit extra kosten met zich meebrengt als je ook internet abbo hebt, ik heb ook abbo met internet maar had wel extra kosten, of dit was van die ebuddy weet ik niet..

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 11:17

Als je een internet abbo hebt, kun je gewoon doorgaan, kost het niet extra.

Extra widgets kun je downloaden met het legoblokje wat ook ergens links tussen de widgets moet staan.
Als je hem daar niet kunt vinden ga dan naar Instellingen - display en verlichting - widget en kijk of hij daar bij staat. Bovenaan kun je de optie Online selecteren, grote kans dat hij daar tussen staat!

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 11:19

Gevonden! Bedankt :) Wat al eerder was gezegt, zelfs nu vind ik het er maar weinig :n

M_aaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 11:30

Mmmh ben ik dan de eerste met een verschrikkelijke ervaring met de Jet?
Had eerst een touchwizz maar die ging steeds stuk, later een Jet gekregen van Hi.

Nou, ben niet snel boos te krijgen, maar op mijn Jetje ben ik toch heeeeeel wat keren boos geweest! :D (Jetje heeft ook heel vaak de grond gevoeld. := )

Hij liep telkens vast, onder het smsen, onder het bellen, en het ergste: 's ochtends als de wekker op mijn Jetje afging! Met als gevolg dat ik die stomme wekker dus niet meer uit kreeg, behalve als ik de batterij er uithaalde dan. :')

Verder was ie ook heeel sloom met smsen, als ik bij wijze van spreken al een woord klaar had, kwam Jetje er nog even achteraan sukkelen.

Jetje heeft vaak voor een slecht humeur gezorgd. :=

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 11:33

Oh mijn jet is absoluut niet traag, ik gok dat je erg veel pech hebt gehad en na een kapotte touchwizz ook een kapotte jet hebt gehad. Hij is wel eens vastgelopen, maar gebeurt echt zelden en als het gebeurt dan zet hij zichzelf uit. Batterij heb ik er iig nog nooit uit hoeven halen.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 12:04

Ik kan niet wachten totdat mijn abbo is afgelopen. Helaas is dat pas over een jaar! Hij doet gewoon niet wat ik wil, geen fatsoenlijk agendabeheer, geen push-mail enz. Daarnaast kan hij niet meerdere internetpagina's onderhouden en loopt ie dus heel erg snel vast. Als ik bijvoorbeeld de widget voor facebook open heb staan, dan is het onmogelijk om daarnaast nog een internetpagina te openen zonder dat ie vastloopt...

Zolang je 'm gebruikt voor bellen en smsen is er niks aan de hand, maar wil je meer dan is het een onding!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 12:08

Ik moet ook nog een jaar wachten tot mijn abbo is afgelopen, maar voor mij dan ook geen jet meer hoor! Prima telefoon idd voor gewoon de basis dingen, maar ik vind de opties te beperkt voor zo'n moderne telefoon. En dat terwijl hij super snel zou moeten zijn :+ (is hij ook wel, als je gewoon 1 ding doet)
Gelukkig ben ik niet zo multi taskend, als hij 1 ding doet vind ik het prima, maar was toch leuk geweest als er meer mogelijkheden waren...

zie hier een banner van de iPhone4 staan... (kwijl kwijl)

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 13:54

Ik heb mijn Jet pas kapot gehad maar hij is weer gemaakt. 2 jaar garantie is toch wel prettig moet ik zeggen...

hrokur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 14:04

Iemand belangstelling voor een mooie lederen hoes speciaal voor de Jet . Heb er eentje zelf gekocht en nou krijg ik er ook eentje kado. 2 is een beetje veel *D . Hoef er geen hoofdprijs voor. 7,50 incl. verzendkosten.
Afbeelding

hrokur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 15:11

hrokur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 09:51

Gebruikt iemand van jullie de GPS? Ik krijg het niet aan de praat. Er worden wel satelieten gevonden maar de positie wordt niet bepaald. Heb GPS nodig voor navigatie.

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 12:14

Bij mij heeft de navigatie het ooit eens 1x gedaan. Voor de rest van de keren kon hij meestal niet genoeg satellieten vinden of de locatie niet of weet ik veel wat voor reden hij had om het niet te doen. Heel vervelend in ieder geval.

Intussen is mij Jetje gestolen en ben ik gedegradeerd naar een Star querty. Ik ben altijd heel erg te spreken geweest over samsung, maar na eerst de jet die niet super beviel en dan nu de star die nog 3x erger is met uitvallen e.d. (en dat na 3 weken geleden te hebben gekocht!), ben ik wel een beetje klaar met Samsung. Zodra ze weer besluiten terug kwaliteit te gaan maken dan stap ik misschien weer over. Maar de laatste 2 telefoons zijn echt bagger, dat ben ik niet van Samsung gewend...

hrokur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 15:30

mellamoshan schreef:
Bij mij heeft de navigatie het ooit eens 1x gedaan. Voor de rest van de keren kon hij meestal niet genoeg satellieten vinden of de locatie niet of weet ik veel wat voor reden hij had om het niet te doen. Heel vervelend in ieder geval.

Intussen is mij Jetje gestolen en ben ik gedegradeerd naar een Star querty. Ik ben altijd heel erg te spreken geweest over samsung, maar na eerst de jet die niet super beviel en dan nu de star die nog 3x erger is met uitvallen e.d. (en dat na 3 weken geleden te hebben gekocht!), ben ik wel een beetje klaar met Samsung. Zodra ze weer besluiten terug kwaliteit te gaan maken dan stap ik misschien weer over. Maar de laatste 2 telefoons zijn echt bagger, dat ben ik niet van Samsung gewend...

Vervelend joh dat je nu al met 3 Samsungs slechte ervaring hebt.
Nou vanochtend heb ik eindelijk een GPS positie bepaling gehad maar die was steeds weg en dan duurde het wel tot 10 min. voor het terug was |o . Word leuk als je dan onderweg bent. Even de auto 10 min. stil zetten :D voordat je weer verder kunt.

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 15:51

Hihi op de rem op de vluchtstrook :Y)

hrokur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 13:53

Kunnen jullie Youyube bekijken op de Jet? Ik krijg steeds de melding van de mediaplayer dat ik het opnieuw moet proberen maar heb het nog nooit voor elkaar gekregen.