Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kyrseltje schreef:MissPromiss schreef:Allure is er niet prepaid dus zal ook niet snel bij 'de turk' komen te liggen
Volgens mij liggen bij ons in de winkels ook abonnement telefoons maar kan zijn dat ik me daar dan in vergist heb..
koosie schreef:Kyrseltje schreef:Volgens mij liggen bij ons in de winkels ook abonnement telefoons maar kan zijn dat ik me daar dan in vergist heb..
ja dat klopt
bij de telfort kun je een abbonement nemen 150 belminuten en 100 smsjes
dan krijg je telefoon gratis
maar of dat alleen via de webshop is of ook in de telfort winkels is weet ik niet
http://shop.telfort.nl/gsm/Samsung/Sams ... S5050.html
ciska
friendly schreef:Euh kan ook een andere site zijn geweest. *gaat zelf even kijken*
[EDIT] Ziet waar de fout ligt... Ik heb de Samsung Allure S5050 gevonden. Hij is daar 249,- staat tussen ''losse telefoons'' Best prijzig dus. Maar als je het ervoor over hebt.. Waarschijnlijk zocht jij naar de Samsung S5200 omdat ik het in die post ook dáárover had?
MissPromiss schreef:Moest je meer betalen voor de witte dan de zwarte?
Wat vinden jullie van de Corby? Voor de mensen die nog twijfelen: ook een leuke telefoon en wat voordeliger
Hahaatje schreef:JuravelOX schreef:Super telefoonik heb um in het wit met een knalroze hoesje
Heb ik wel goed naar moeten zoeken pffff
waar heb je dat hoesje gekocht?? Ik ben al een week op zoek naar zoiets!! (sorry, ff foto in quote, anders weten we niet over welk hoesje het gaat
)