Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DubbelFun schreef:Maar heeft wel onderhoud nodig (olie is het simpelst) én het is gevoelig voor scherpe dingen die vallen.
Persoonlijk zou ik gaan voor een iets betere kwaliteit kunststof aanrechtblad.
Bielsje schreef:Hout valt af, dat is absoluut niet mijn smaak. Niet te duur is geen low budget trouwens, ik neig ergens naar iets van dekton of keramiek maar ik heb met beiden geen ervaring. Enkel met dit (niet low budget) gelamineerde blad wat we kozen omdat we er "toch niet lang zouden wonen" maar dat wil ik niet weer want als er dus water in het kraangat lekt dan heb je schijnbaar een probleem, en met graniet maar daar hebben we, toen iig, de hoofdprijs voor betaald... Dus ik zoek de middenweg
Bielsje schreef:Hout valt af, dat is absoluut niet mijn smaak. Niet te duur is geen low budget trouwens, ik neig ergens naar iets van dekton of keramiek maar ik heb met beiden geen ervaring. Enkel met dit (niet low budget) gelamineerde blad wat we kozen omdat we er "toch niet lang zouden wonen" maar dat wil ik niet weer want als er dus water in het kraangat lekt dan heb je schijnbaar een probleem, en met graniet maar daar hebben we, toen iig, de hoofdprijs voor betaald... Dus ik zoek de middenweg
Gruis schreef:Bielsje schreef:Hout valt af, dat is absoluut niet mijn smaak. Niet te duur is geen low budget trouwens, ik neig ergens naar iets van dekton of keramiek maar ik heb met beiden geen ervaring. Enkel met dit (niet low budget) gelamineerde blad wat we kozen omdat we er "toch niet lang zouden wonen" maar dat wil ik niet weer want als er dus water in het kraangat lekt dan heb je schijnbaar een probleem, en met graniet maar daar hebben we, toen iig, de hoofdprijs voor betaald... Dus ik zoek de middenweg
Dekton is echt fantastisch. Krasvrij, vlekvrij, je kan er hete pannen zo op zetten, agressieve schoonmaakmiddelen erop gebruiken… Ik zweer bij dekton.
karijn schreef:Wij hebben een composiet blad bij de Hornbach gekocht.
DubbelFun schreef:Dekton is mooi spul, maar ook behoorlijk duur. Daar zit een factor 2 á 3 in in vergelijking met composiet.