Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Gefeliciteerd Sonja!!
Bij ons hebben ze een tegenvoorstel gedaan van 295.000. Wij gaan vrijdag omhoog naar 250.000.
Symbeami schreef:Klinkt allemaal goed met jullie onderhandelingen.
Wij hebben nog steeds niks gehoord en liggen nog 50000 uit elkaar, dat zijn andere bedragen......
Morgen gaat vriendlief de makelaar bellen en zeggen dat het huis met grond aangeboden moet worden op Funda. Dat hebben we eind februari al besproken dat we dat zouden doen, toen wilde de makelaar de bezichtigingen afwachten. Tsja en toen kwam dat bod en vervolgens gebeurt er helemaal niets meer. Duurt echt allemaal veel te lang, zo kunnen we toch helemaal niet verder? Ons huis wordt op Funda nog steeds niet gevonden door mensen die huis met weiland zoeken. En ik zie al die huizen met grond als warme broodjes verkocht worden. Vandaag weer 1 die op ons lijstje stond verkocht.... ik begin echt de moet enorm te verliezen hier. Ben bang dat we nooit van die treitertrollen af komen.
Cayenne schreef:Super quera!![]()
Sonja, het moet geen hobby worden iddFijn dat jullie eruit zijn!
Sym, blijft spannend dus..
Ik ben er inmiddels achter dat dit bieden niets voor mij is. Als het aan mij lag bieden we gewoon 273.500 en that's itIk slaap al een week amper.
Neonlight schreef:Cayenne, dat vind ik wel vreemd, wel de onderhandeling in gaan met jullie bod en dan niet willen zakken. Misschien is het wel juist om jullie uit de tent te lokken.
Joolien, heb medelijden met ons. Wij hebben in september al gekocht, overdracht is in juni. Zijn eind januari uit ons eigen huis gemoeten, en wonen nu tijdelijk in een garage. Precies tegenover onze nieuwe woning, we kijken er dus iedere dag naar om vooral te zien dat er een verkeerde auto op de oprit staat, niet de onze.