Mizora schreef:Ik ben overgegaan van sony experia z3 compact naar de iPhone 5S (refurbished). Het feit dat mijn telefoon in een half jaar tijd 2x spontaan gebarsten is (binnen 2 weken na aanschaf het voorscherm waarbij de usb-aansluiting uit het lood gedrukt is, net voor een half jaar de glazen achterplaat waarbij de usb-aansluiting uit het lood gedrukt is) is voor mij de reden geweest om het toestel niet langer te vertrouwen. De eerste keer viel het onder de garantie, de tweede keer was er ook val- en stootschade en viel het dus niet onder de garantie. De eerste keer gebeurde het in mijn broekzak, de tweede keer lag hij stil op tafel toen het gebeurde (naderhand heb ik hem horen kraken en barsten, alleen op het moment zelf heb ik het geluid niet herkend).
Ik zal even een foto opzoeken van de achterkant na de tweede keer. De voorkant was nog helemaal heel, op een oppervlakkig krasje na (ik heb het toestel weer terug, dus eventueel kan ik daar een foto van maken). Toch is hij in tientallen stukken, splintert hij en is er geen duidelijke breukpunt.
Edit: de maat en de kwaliteit waren voor mij erg belangrijk, daarom ben ik toch maar naar een iPhone gegaan. Er zijn geen andere high-end toestellen die zo klein zijn.
[ [url=m/mbcGJv.png]Afbeelding[/url] ]
ja fijn he, precies de reden dat ik dit x geen sony meer heb gepakt. Het is gewoon ene bekend probleem en totaal geen service vanuit sony. Nee maar weer terug naar samsung