Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Eigenlijk is een tv ook maar een onding... Veel ruimte voor een zwart vlak het grootste deel van de dag. Voor onze huidige inrichting/opstelling is een Frame het mooiste. Anders zou ik een tv willen die verzink in/achter een kast oid.
PSvanLot schreef:_San87_ schreef:Eigenlijk is een tv ook maar een onding... Veel ruimte voor een zwart vlak het grootste deel van de dag. Voor onze huidige inrichting/opstelling is een Frame het mooiste. Anders zou ik een tv willen die verzink in/achter een kast oid.
Dat vind ik dus ook, geen zwart vlak maar een stukje kunst aan de muur. En heel eerlijk, kan echt niet zonder tv en met een tweeling van 13 wordt het ook wel erg moeilijk haha.
Aight schreef:Ik vind het idee van de Frame TV's wel mooi. Maar je ziet IMO altijd dat het nog steeds een TV is die een afbeelding projecteert. Ook met een mooie ombouw etc. Hoewel ik een TV ook niet mooi vind, hoort hij er van ons wel ''bij''. We kijken TV en gebruiken hem dagelijks. Net zoals de kookplaat in een licht aanrechtblad. Ook een lelijk zwart vlak in een lichte keuken.
zonnebloem18 schreef:Wij hebben de afgelopen 2 weekenden de hal, trapgat en gang boven aangepakt.
Super tevreden met het resultaat, foto's staan net andersom, de foto's met het blauwe zijn voor.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]