kelliiee1993 schreef:Iemand enig idee of action wijnstoppers heeft? Of hoe je het die dingen noemt?
Die dingen om bijvoorbeeld een wijnfles af te sluiten
Ja, maar tot 2 x toe waren ze niet goed.
Ik heb nu een van de Blokker en die is wel goed!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liespower94 schreef:kelliiee1993 schreef:Iemand enig idee of action wijnstoppers heeft? Of hoe je het die dingen noemt?
Die dingen om bijvoorbeeld een wijnfles af te sluiten
Ja, maar tot 2 x toe waren ze niet goed.
Ik heb nu een van de Blokker en die is wel goed!
porcelain schreef:Is er iemand die mij kan vertellen of de acion winkels in het zuiden van het land vandaag (carnavalsmaandag) gewoon geopend zijn?
xxxmh schreef:porcelain schreef:Is er iemand die mij kan vertellen of de acion winkels in het zuiden van het land vandaag (carnavalsmaandag) gewoon geopend zijn?
http://www.action.com
FuGeLiCu schreef:Alwiene, die Canvas dingen heb ik niet gezien, maar zocht zelf iets van die klein 18x18, dus misschien niet goed op de grote gelet.
Weet iemand of action kinder zwembroekjes heeft (van die strakke boxers zegmaar), en dan niet met disneyprint als cars etc, vanaf welke maat en wat ze kosten?
Alwiene schreef:FuGeLiCu schreef:Alwiene, die Canvas dingen heb ik niet gezien, maar zocht zelf iets van die klein 18x18, dus misschien niet goed op de grote gelet.
Weet iemand of action kinder zwembroekjes heeft (van die strakke boxers zegmaar), en dan niet met disneyprint als cars etc, vanaf welke maat en wat ze kosten?
Die kleintjes zoek ik óók, naast die grote, maar ik zocht die zee afbeeldingen en ze hadden hier alleen lavendel, bloesem en nog anderen die niet online stonden. Toevallig die zee/strand/vuurtoren dingen gezien?
Banyu schreef:Ik was eigenlijk best benieuwd naar degene, die twinmarkers heeft. Of ze daar voorbeeld van kunnen laten zien? Ben eigenlijk best nieuewschierig.
Zie op insta soms iets voorbij komen met leuke kleurtjes e.d, dat ik me serieus begin af te vragen of dat met de twin markers zijn gedaan!