Nee nog nooit iets van gemerkt eigenlijk. Je moet wel zorgen dat je het niet helemaal dicht maakt. Zoals bij ons, de boven en onderkant open, dan kan de warme er prima door heen
Kentaro
Geplaatst: 04-04-14 10:46
Uiteraard 'verlies' je wel wat qua warmte afgifte. Het is alleen discutabel of het dusdanig veel is dat je het ook echt aan de gasrekening kunt merken. (werk zelf bij een verwarmingsbedrijf en als ik het de ene collega vraag zegt die ja en een ander zegt weer nee )
Heel gaaf die ombouwen , is een wens maar ik heb er geen geld voor staat veel netter!
Bayja
Geplaatst: 04-04-14 15:30
Wij hebben een lange hoge verwarming waar we eigenlijk ook wel een ombouw over willen, alleen wat lastiger te realiseren, de verwarming is 2.20 M hoog en 50 cm breed.
Wij zijn begin maart in ons huis gaan wonen. Heel blij met het resultaat.
Wij kunnen alleen verven denk ik... Kan niet wachten tot de huidige bewoner vertrekt.
Moest iemand ergens 'goedkope' rieten hondenmanden weten te koop staan.. mag je altijd roepen. Niet zo'n ronde, maar rechthoekige, die vooral mooi staan in je living. http://www.petsonline.nl/nl/hondenmand- ... wwodtKUAyg
Ja absoluut, maar die is dus veel te klein. Als je grotere maten pakt worden ze al snel duur.
Bayja
Geplaatst: 04-04-14 17:12
takkie_muis schreef:
Glitterbehang hihi hoe kom je erop
Ik doe mijn onderschrift eer aan
karin1985
Geplaatst: 04-04-14 17:45
Mag ik ook weer even showen, mijn nieuwe toilet op de overloop begint ergens op te lijken. De tegelcombinatie gaan we ook in de badkamer gebruiken. Ik ben helemaal happy, blijft altijd zo afwachten of het wel echt wordt wat je in gedachten had!
Nou nog de houttegels voegen, de hoeken kitten en dan kan de pot aan de muur. Hoeven we niet meer helemaal naar beneden s`nachts!!