Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shiloh schreef:Mjah, de eerste investering is inderdaad heel duur. Ik heb de mijne in november drie jaar, maar hij voelt echt nog als nieuw. In het verleden van alles gehad dat op Windows draaide en altijd werd die na een jaar zoveel trager! Gek werd ik ervan. En altijd na 2/3 jaar de behoefte om een nieuwe aan te schaffen. Dat heb ik nu dus helemaal niet. Deze kan nog makkelijk 2/3 jaar mee. Én dan nog kan ik hem tegen die tijd waarschijnlijk nog voor ongeveer 400 euro of zo verkopen, en dan ben ik achteraf net zo duur uit geweest als met een góede Windows laptop, met veeeeeel minder frustraties!
Needje schreef:Heeft iemand al uitgevonden hoe je iets met onzichtbare inkt kan versturen in je berichten met ios10?
Joanieke schreef:Voor de mensen die wel de vingerscan gebruiken voor het ontgrendelen maar het irritant vinden om nog extra op die knop te moeten drukken bij iOS 10... Metro heeft een keer iets nuttigs gedeeld met de wereld..![]()
http://m.metronieuws.nl/xl/digitaal/201 ... ios-10-uit
Needje schreef:OK, Ik word wel echt gek van hoe snel m'n batterij leeg raakt nu.
Vanmorgen op mn werk opgeladen. 9:25 uur 49%, nu 34%....
Ik blijf opladen man. Is toch bizar?!
Joanieke schreef:Needje schreef:OK, Ik word wel echt gek van hoe snel m'n batterij leeg raakt nu.
Vanmorgen op mn werk opgeladen. 9:25 uur 49%, nu 34%....
Ik blijf opladen man. Is toch bizar?!
Hoe oud is je telefoon en welk model?![]()
Als ik mijn iPhone SE normaal gebruik heb ik in de avond als ik ga slapen nog zeker 60% over, op een intensief telefoon gebruik dag zelfs nog 30%.. Wel fijn, als ik een hele drukke dag heb zonder telefoon hou ik soms 80% over en laadt ik m zelfs niet op s'nachts, voelt soms net aan als een nokia die een week mee gaat