Voor mij is 1 GB perfect - meestal te veel zelfs. Maar inderdaad, het hangt er enorm vanaf hoeveel je het internet op gaat en waar je wifi hebt.
Ik kom ook even binnenvallen!
Ik ben vandaag mijn telefoon kwijtgeraakt en nu ben ik op zoek naar een goedkope vervanger van <€200,- Liefst €100,- tot €150,-
De telefoon die ik kwijt ben geraakt is de HTC One X. Was heel tevreden over deze telefoon. Daarvoor had ik de Galaxy S Advance en die vond ik ook prima.
Het eerste waar ik aan dacht was een oudere generatie iPhone. In mijn prijscategorie kom ik dan uit op de 4S, maar dit lijkt me misschien een wel erg oud model en bovendien is het scherm een slag kleiner dan ik gewend ben (3,5 inch; 4 inch is nog prima maar waar ik aan gewend ben is 4,7 inch).
Na wat googelen ben ik verder uitgekomen op de Wileyfox Swift: lijkt me een erg leuk apparaat voor zijn prijs. De Wileyfox Storm valt buiten mijn budget, maar de Swift valt er nog net binnen (van amazon €190,67).
Verder zie ik even door de bomen het bos niet meer. Als iemand een suggestie heeft: graag!