Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Benzz schreef:Waarom niet zonder tafel. Heb ik al jaren. Gewoon van die tafeltjes die je over de bank kunt hangen.
Little_Gift schreef:zonnebloem18 schreef:Door het te korte kleed oogt het ook propperig. Als het kleed verder it zou steken leek het ook al beter.
Dit inderdaad.
Of een groter kleed of een meer rechthoekige tafel.
De grote ronde tafels zijn het 'm niet maar de combi van kerst, ook niet.
Oogt veel te gedwongen.
_San87_ schreef:Ik zou het geheel toch ook minimaal 30-40 cm naar voren schuiven. Het staat te dicht op elkaar.
De tafel met de poef vind ik dan weer wel leuk.
MizzMontana schreef:Benzz schreef:Waarom niet zonder tafel. Heb ik al jaren. Gewoon van die tafeltjes die je over de bank kunt hangen.
Dit hebben wij ook, geen salontafel op de standaard plek. Geeft lekker veel ruimte en we lossen het op met houten bankje en krukje als we toch iets nodig hebben (wat bijna nooit voorkomt).
Is dat misschien iets, een verplaatsbaar bankje/hoektafeltje?
Benzz schreef:Ik zit eigenlijk altijd aan de eettafel als er visite is.
PSvanLot schreef:San, heb jij ook een schilderij op je Frame? Net weer even aangepast aan het weer van momenteel haha.
Benzz schreef:Ik zit eigenlijk altijd aan de eettafel als er visite is.
_San87_ schreef:PSvanLot schreef:San, heb jij ook een schilderij op je Frame? Net weer even aangepast aan het weer van momenteel haha.
Ik heb geen Frame. Ik wil wel heel graag een Frame
.
Maar eerst andere, dure, prioriteiten.Benzz schreef:Ik zit eigenlijk altijd aan de eettafel als er visite is.
Wij meestal ook. Praat toch gezelliger/knusser.
Jiskaa schreef:MizzMontana schreef:[quote="Benzz"
Waarom niet zonder tafel. Heb ik al jaren. Gewoon van die tafeltjes die je over de bank kunt hangen.
Dit hebben wij ook, geen salontafel op de standaard plek. Geeft lekker veel ruimte en we lossen het op met houten bankje en krukje als we toch iets nodig hebben (wat bijna nooit voorkomt).
Is dat misschien iets, een verplaatsbaar bankje/hoektafeltje?