Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kirstenn schreef:Zit wel gave poef bij ja! De rest is niet echt mijn smaak.
Heeft een van jullie n tip voor n afvalemmer in een kleine keuken? Ben beetje rond aan t kijken wat we willen. Wil wel het afval kunnen scheiden, het moet of ingebouwd kunnen worden in een (standaard) kastje of niet teveel plek innemen. En ook niet al te belachlijk duur zijn zoals al die spullen van Brabantia
_Hedwig_ schreef:Kirstenn schreef:Zit wel gave poef bij ja! De rest is niet echt mijn smaak.
Heeft een van jullie n tip voor n afvalemmer in een kleine keuken? Ben beetje rond aan t kijken wat we willen. Wil wel het afval kunnen scheiden, het moet of ingebouwd kunnen worden in een (standaard) kastje of niet teveel plek innemen. En ook niet al te belachlijk duur zijn zoals al die spullen van Brabantia
Heb je ook al bij de Ikea gekeken? Zeker gezien je woonplaats geen gekke gedachte![]()
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categ ... hen/20629/
Kim_89 schreef:Superjammer zeg!![]()
Ik heb twee foto's van hoe onze woonkamer nu is nadat alle verhuistroep een beetje weg is. Wederom lijkt de muur blauw met mijn telefooncamera maar het is toch echt petrolIk moet nog wel wat dingen ophangen en zo maar de woonkamer is aardig klaar. Alleen het aquarium op de tweede foto gaat nog ergens anders heen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Beloven schreef:Wat een gave dingen komen er voorbij zeg!
Ik ben meer en meelezer tho maar ik heb weer een vraagje.
Iemand nog leuke idee'en om de verwarmingen hier weg te werken?