obelix schreef:Gisteen ook een mooie meevaller gehad,de winkel waar ik werk gaat volledig verbouwd worden.dus gister allemaal producten mee gehad..3 tassen vol,scheelt weer ruim een week boodschappen nu
Fijn!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Onze C1000 gaat weg echt zo jammer , de aanbiedingen vindt ik erg fijn. Krijgen we een poiesz terug , Jumbo voor wc papier die is wel het goedkoopst en het fijnst (zeker als ik slechte periode met darmen heb dan gaat er liters met wc papier door en dan moet het wel aangenaam zijn) . Maar vlees is altijd aanbieding , kaas vindt ik goedkoopst bij de Lidl al begin ik op plakjes over te stappen. De chocolade repen van de Appie zijn lekker en goedkoop , sinaasappelsap de Jumbo. Knackebrod de Lidl of aanbiedingen , vleeswaren Appie . Ik vlieg overal heen
Die zijn zó lekker en komen maar heel weinig in de 1+1 actie. Morgen ook weer salaris dus goed begin van de week haha. Heb mijn vriezer vandaag ontdooid dus die kan mooi weer langzaamaan vol. Bij Jan linders hebben ze trouwens ook veel producten met 50% korting. Van John West de tonijn in zakjes (tuna with a twist) ook 50& korting. Deze zijn ook niet vaak, maar wel echt super lekker ook
. Jan linders hebben we hier dan niet
? Zag laatst op Facebook dat iemand ze al had, maar die had ze bewaard van vorig jaar.. Sindsdien heb ik zin in pepernoten
. Rampshellie schreef:Weet iemand of er al pepernoten zijn? Zag laatst op Facebook dat iemand ze al had, maar die had ze bewaard van vorig jaar.. Sindsdien heb ik zin in pepernoten
.
Voor mezelf heb ik daarom de regel ingesteld dat ik pas aan de pepernoten mag na de intocht.
Misschien dat ik ze dit jaar zelf eens maak! Maar wel pas in december hoor
.