Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kosseh schreef:Gister was ik precies een jaar eigenaar van m'n eigen huisje![]()
Het wordt steeds meer m'n eigenplekje.
Nog steeds niet helemaal af, zo wil ik nog een andere lamp achter de bank (deze is al een half jaar tijdelijk). Iets boven de bank lijkt mij ook wel leuk, alleen nog niks tegen gekomen waarbij ik denk ja dat is het.
En twijfel ook nog steeds over een tv, ik vind die dingen alleen zo de sfeer verpesten.
kosseh schreef:Ze hebben alleen hun eigenmerk, helaas.
Ik kan je wel aanraden om er voor om te rijden. Ik ben bij heel veel zaken geweest en bij veel (zoals Pronto enzo) was ik echt te groot voor de bank. Bij De Bommel zat ik op bijna alle banken goed.
Ook voor eetkamer stoelen vond ik ze fijn, aantal met een hogere rugleuning (eentje die niet net onder je schouderbladen stopt).
PSvanLot schreef:Janine1990 schreef:Ik was even van de wijs gebracht door je bank en dacht aan een ottoman of hocker om met een groot dienblad te kunnen gebruiken als salontafel.
En wat vind je van zo'n tafel als Kosseh heeft? Zou in jouw geval wel een wat subtieler blad nemen. En dan het kleed vervangen voor iets laagpoligs of helemaal er uit eventueel?
Kleed er uit is geen optie. Is pas 2 jaar oud en was €2300. Vind hem daarbij ook erg mooi en de woonkamer sfeer geven.
Die van Kosseh is mooi, maar dat staat hier niet denk ik. Blijft het nog kolossaal.
Vind dit wel gezellig, en we hebben dezelfde bank.
[ Afbeelding ]
anca schreef:kosseh schreef:Gister was ik precies een jaar eigenaar van m'n eigen huisje![]()
Het wordt steeds meer m'n eigenplekje.
Nog steeds niet helemaal af, zo wil ik nog een andere lamp achter de bank (deze is al een half jaar tijdelijk). Iets boven de bank lijkt mij ook wel leuk, alleen nog niks tegen gekomen waarbij ik denk ja dat is het.
En twijfel ook nog steeds over een tv, ik vind die dingen alleen zo de sfeer verpesten.
Ik hebb de tv in een kast met een tvlift. Dus als je niet kijkt is er geen tv.
Of anders zo'n tv wat overdag een schilderij is ? Zie dat wel eens voorbij komen in een woonprogramma op tv
Janine1990 schreef:kosseh schreef:Ze hebben alleen hun eigenmerk, helaas.
Ik kan je wel aanraden om er voor om te rijden. Ik ben bij heel veel zaken geweest en bij veel (zoals Pronto enzo) was ik echt te groot voor de bank. Bij De Bommel zat ik op bijna alle banken goed.
Ook voor eetkamer stoelen vond ik ze fijn, aantal met een hogere rugleuning (eentje die niet net onder je schouderbladen stopt).
Hmmm... ik zal het eens overwegen... Had je bank al wel gevonden op hun site, maar is me wel wat prijzig. Ik ben nog steeds in de veronderstelling dat ik ooit (lees in de nabije toekomst) huisje, boompje, beestje met iemand anders ga opbouwen.![]()
Ik heb geen heel lang bovenlichaam, dus daar zit mijn probleem niet. Maar ja, die van mijn toekomstige lief mogelijk wel natuurlijk.
_San87_ schreef:PSvanLot schreef:
Kleed er uit is geen optie. Is pas 2 jaar oud en was €2300. Vind hem daarbij ook erg mooi en de woonkamer sfeer geven.
Die van Kosseh is mooi, maar dat staat hier niet denk ik. Blijft het nog kolossaal.
Vind dit wel gezellig, en we hebben dezelfde bank.
[ Afbeelding ]
Hoe heb je je kleed liggen? Zo op de foto lijkt hij precies met de bank te eindigen? Als dat zo is, zou ik 'm een stuk onder de bank weg trekken. Dat oogt al ruimer.
Wellicht een optie eens naar een meubelzaak te gaan om verschillende opties te bekijken?
PSvanLot schreef:_San87_ schreef:L
Hoe heb je je kleed liggen? Zo op de foto lijkt hij precies met de bank te eindigen? Als dat zo is, zou ik 'm een stuk onder de bank weg trekken. Dat oogt al ruimer.
Wellicht een optie eens naar een meubelzaak te gaan om verschillende opties te bekijken?
Hij steekt er een cm of 10 onder uit, is net niet te zien op de foto.
Ga inderdaad maa eens terug naar de woonwinkel die het ontworpen hebben, maar dacht, misschien heeft hier iemand een ingeving
_San87_ schreef:PSvanLot schreef:
Hij steekt er een cm of 10 onder uit, is net niet te zien op de foto.
Ga inderdaad maa eens terug naar de woonwinkel die het ontworpen hebben, maar dacht, misschien heeft hier iemand een ingeving
Aah, dan vertekent het idd! Ik snap je struggle, salontafels zijn best lastig. Ik zou vooral ook een stevige tafel willen. Die wat je liet zien zijn tof, maar ik vraag me ook af of ze stabiel zijn. Je zou er ook voor kunnen kiezen de huidige te schuren en een andere kleur te beitsen/olieën.
Ik heb ook die wat jij hebt staan, maar dan een slag kleiner. Ik wil uiteindelijk ook wat anders, maar daarvoor moeten eerst de kozijnen klaar zijn, en een binnendeur verplaatst.
karijn schreef:PSvanLot: wat als je twee setjes maakt? In de hoek drie kleine, verschillende. En aan het andere eind eentje?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]