Wij hebben gisteren de biedingen op in huis binnen gekregen en zat een heel mooi bod bij dat we hebben geaccepteerd, dus zijn helemaal blij
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dus na tekenen en 3 dagen is het gewoon definitief. Moet zeggen dat dat wel heel fijn is. We hebben een vrij nieuwe woning in een zeer gewilde wijk dus wat dat betreft hebben kopers iets minder risico. Maar goed ik zou zelf nooit zonder voorbehoud durven kopen. Sure_lee schreef:Gefeliciteerd Marjan!
Succes [***]! Hopelijk zijn de mensen die ook bieden op dat huis ook zo verstandig om voorbehouden op te nemen.
Morrie schreef:Ik had ook es een leuk huisje gevonden, precies wat ik zoek, prijs ook prima. Kijk ik op streetview, zie ik dat er aan de overkant 2 giga basisscholen zijn. Dat ga ik dus niet doen: enorm gegil en geschreeuw (woon nu 250 m van een basisschool en hoor ze ook) en al die auto’s 4 x per dag.
Sure_lee schreef:Mijn ervaring is wel dat je via een lokale makelaar met een move account het aanbod nog een dag eerder krijgt dan via makelaarsland.