Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DubbelDun schreef:Je zou bijv. die muur een hele lichte natuurtint kunnen geven en dan een klimplant (hedera) ophangen en de slingertakken over de muur verspreid vastmaken met van die kabelpennetjes
https://static.gamma.nl/mam/celum/celum ... Wx355H.jpg
Boras schreef:Nou, het is dan niet voor niets nooit een trend geworden![]()
Het gaat al snel overheersen en woekeren die hedera, buiten laat staan binnen. Jammer van de prachtige ruimte van ts. Niet mijn ding voor een binnenmuur.
Morpheus81 schreef:Wij hebben ook hedera in de tuin. Het heeft een dode eik overwoekerd. En daar vind ik het wel mooi. Er wonen heel veel vogeltjes in en er groeit een roos doorheen. Maar binnen vind ik het geloof ik een beetje too much. Sorry DD, maar wel bedankt voor je inbreng! Ik ga denk ik op zoek naar een mooie plant in een pot. Nu nog even ideeën opdoen wat voor plant dan.
Morpheus81 schreef:DubbelDun schreef:@Morpheus81: voor een slaapkamervraag heb je ook wel de juiste Boktnaam
Gezien je natuurthema zou ik idd ook nog wel voor iets groens gaan.
Haha dat zie je goed! Zowel van die naam als van het natuurthema. Onze hele huis heeft het (rustige) natuur thema....
Dit is de logeerkamer
[ [url=m/OOIYx1.jpg]Afbeelding[/url] ]
De hal
[ [url=m/CQfpyS.jpg]Afbeelding[/url] ]
De badkamer (althans het badkamermeubel)
[ [url=m/cxjujb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Groen kan overal nog wel toegevoegd worden denk ik inderdaad....wat Boras en Beatje dus ook al zeggen, thanks voor de tip!
Wat voor planten kunnen jullie aanbevelen? Ik heb liefst niet al te tropische dingen, zoals palmen als Kentia's enzo.
Schemerdier schreef:En wat dacht je van een stukje behang in het natuur thema?
[ [url=m/7wfyAK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Morpheus81 schreef:San87, ja die zijn allebei ook mooi. Monstera is makkelijker te houden dan Ficus dacht ik? Die vielen bij mij eerder altijd uit in ieder geval....