Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sonja_vR schreef:ik kreeg net nog de groeten uit Milheeze![]()
maar net dus met de bouwkundige door het huis geweest
overleg gehad met vriendlief(die was er niet bij)
en we hebben een bod gedaan van 16duizend onder de VP, de twee grootste issues meenemend (preventief de kap behandelen voor houtworm, de zichtbare schade is oud, maar "better safe than sorry" en het impregneren van de gevel) + al het standaard werk plus de kleine dingen die ene lange lijst worden (beslag , hang en sluitwerk etc, bak met verfwerk om eng van te worden en het op termijn vervangen van de pui van de aanbouw voor een gemetselde gevel)
en dan ook nog het laatste huis wat er van die verkoper in die straat is verkocht met een vp die 20 onder de vp van deze lag(huis had geen aanbouw maar wel ongeveer dezelfde grond opp er onder)
nu het grote wachten op de makelaar , die me nog wel wist te vertellen dat hij het ging doorgeven en overleggen omdat er natuurlijk meer kijkers waren, ook op die open huizen dag
nu ben ik zelf ook nog even geweest zaterdag en ik ging er om kwart over twee weg, toen was ik de derde van die dag, de tweede kijker was er samen met mij en gaf aan zelf wel contact op te nemen als ie er iets mee wilde, die heeft dus ook geen gegevens achter gelaten, dus geloof nooit dat er na mij in die laatste drie kwartier nog 20 zijn geweest
Cayenne, is die termijn voor jullie een probleem?
(buiten het feit dat het natuurlijk niet fijn is dat ze er nu pas mee komen...)