Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lafayette

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 17:29

takkie_muis schreef:
Kikka schreef:
Je brengt me nu toch aan het twijfelen :D Ga eens uitzoeken wat dat gaat kosten, had er nog niet over nagedacht! Thanks :)

Het rooster voor de tuindeuren op de eerste foto is die put! Dat gat in het plafond was om te kijken wat er onder zat. Ik hoopte op een mooi oud plafond met ornamenten, maar helaas :Y)

Ohhhhhh :') Dat vindt ik best geinig :P maar wel zo oud XD

Die oude radiatoren heb je ook bij van ijken oude bouwmaterialen daar hebben ze werkelijk alles om oude huisjes op te knappen! <3

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 20:27

Mooi zeg dat badkamermeubell! Zoiets had ik ook in gedachten indd om eventueel zelf te maken :)
Mooi gedaan hoor!

Wij zijn vandaag oververhuisd, ik ben nog steeds zo ontzettend onder de indruk van het huis. Ik val nog steeds van de ene verbazing in de andere. Gisteren kwam ik erachter dat er wc's bestaan met afstandsbediening.... Wonderbaarlijk wat dat ding allemaal kan, slaat echt nergens op!
Helaas was het plafond in de salon wel verzakt, maar dat gaat de verkopende partij nog fixen voor 1 mei... Nu maar hopen dat het ding in de tussentijd niet helemaal naar beneden komt....
Wel problemen gehad met onze PAX kast, wat een lomp ding is dat toch! Met 3 man de helft van de kast naar boven gesjouwd, krijgen we m de slaapkamer niet in, hij kan de hoek net niet maken..... Dus die zal toch echt helemaal uit elkaar moeten....
Maar goed, geen internet nog op de nieuwe stek (zit nu ff in t oude huis) maar ik zal snel foto's plaatsen ;)

x_Anne_x

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 20:29

Wat kan die wc dan? :')

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 21:50

Ik ben ook heeeeel benieuwd naar de wc met afstandsbediening :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 22:00

Ik ook :')

Bij de chinees hadden ze een wc met zelf reiniging , ik herinner het nog steeds :')

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 22:07

Jullie kijken zeker nooit 'Acording to Jim'?? :') Wc is verwarmd, kan je billen afvegen, droogfohnen als je wilt........... _O-

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 22:09

Wc met zelf reiniging is toch niet zo raar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 22:19

Fee_ schreef:
Wc met zelf reiniging is toch niet zo raar?

Was toen jaar of 10 , hele nieuwe ervaring anders

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 08:45

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 09:26

Zitten leuke dingen tussen.
Niet echt mijn stijl, vind het allemaal zo meer voor een loft.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 09:42

Daar zou het zeker goed in passen :D
Ik vind de hanglamp en poef erg gaaf!

Kirstenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 09:47

Zit wel gave poef bij ja! De rest is niet echt mijn smaak.

Heeft een van jullie n tip voor n afvalemmer in een kleine keuken? Ben beetje rond aan t kijken wat we willen. Wil wel het afval kunnen scheiden, het moet of ingebouwd kunnen worden in een (standaard) kastje of niet teveel plek innemen. En ook niet al te belachlijk duur zijn zoals al die spullen van Brabantia :')

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 10:05

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 10:22

Kikka schreef:
Ik geloof dat ik inmiddels geen Bokker op de huizenmarkt meer ben, dus ik meld me maar aan in dit topic! Mijn vriend en ik hebben een lief huisje gekocht uit 1926 en krijgen 15 april de sleutel. Het is in redelijke staat, maar om het aan onze wensen aan te passen moet er nog heel wat gebeuren. Ik lees stiekem al een tijdje mee, maar het is ook wel leuk om me hier aan te melden, denk ik!

[ Afbeelding ]
Woonkamer. Muren moeten opnieuw gestuukt worden en plafond wordt vervangen door gipsplaten, die dan meteen meegenomen worden door de stukadoor. Dan ziet het er al heel anders uit. Ook het parket gaat eruit, dat lijkt op deze foto nog best mooi, maar is irl heel vlekkerig en het kiert. Bovendien kunnen we dan meteen een kijkje nemen in de kruipruimte, want dat is nog een verrassing. De originele tuindeuren laten we uiteraard wel zitten :D

[ Afbeelding ]
Ennnn ook boven hoeven we ons niet te vervelen. Inbouwkast gaat eruit, want die stort van ellende bijna in elkaar. Die kekke rode vloer is leuk, maar niet in de slaapkamer :D Laminaat op de overloop en de andere twee slaapkamers gaat eruit en dan gaan we de hele vloer schuren en in één rustige kleur schilderen. Grijs, waarschijnlijk. Heeft iemand dat wel eens gedaan? Tips? Ervaringen? :D

Gaaf huisje!!

Helaas, mijn huisje-to-be is verkocht. -O- Er is een bod gedaan ZONDER voorbehoud van financiering; verkoper is akkoord gegaan en over twee weken is de overdracht. Balen.

Dus maar verder op zoek en inspiratie zoeken! *\o/*

Voor de mensen die niet kunnen schilderen maar wel een gave schildering op hun muur willen: http://9gag.com/gag/aqmAYWQ
BRILJANT!!! _/-\o_

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 10:23

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 10:29

Wat balen dat je zo je huisje mis loopt!!

Ze hebben vaak echt super leuke dingen, maar het is ook wel slim om als je iets leuks gezien hebt, eens te kijken wat het elders kost! Ze zijn zeg maar niet altijd de goedkoopste :D

Kirstenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 12:03

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 12:22

Jeetje wat balen van dat huis :(

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 12:53

Superjammer zeg! -O-

Ik heb twee foto's van hoe onze woonkamer nu is nadat alle verhuistroep een beetje weg is. Wederom lijkt de muur blauw met mijn telefooncamera maar het is toch echt petrol :P Ik moet nog wel wat dingen ophangen en zo maar de woonkamer is aardig klaar. Alleen het aquarium op de tweede foto gaat nog ergens anders heen.

Afbeelding

Afbeelding

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 13:43

<3 <3 Wat onwijs leuk!!!
En wat een mooie kleur, die petrol <3

(en weet niet meer wie het vroeg, maar het bord van exercise kwam ik van de week tegen bij de Xenos voor 7,00!! Helaas vond m'n schatje hem niet net zo gaaf als ik... -O- )

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 13:48

Dankjewel! Hij is in het echt dus meer groeniger dan echt dat blauwe wat je nu ziet.
Dat bordje is inderdaad van de Xenos! Die hebben ook erg veel van dat leuke spul. Jammer dat je vriend/man 'm niet zo leuk vond :/

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 14:04

Vind het echt een hele mooie kleur!
Vind de lijst om het plafond ook super!

Xenos heeft absoluut leuke spullen! (heb het idee de laatste tijd nog meer dan voorheen!?)
het was volgens mij nog niet eens dat hij het bord niet leuk vond, maar we hebben al zoveel spullen.... :o :=

Kirstenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 14:54

Lijkt op de kleur die wij ook op de muur hebben! :D en ik ga snel naar de xenos voor dat bordje haha

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 14:58

Ze hadden nog meer teksten en kleuren!