Ik geloof dat ik inmiddels geen Bokker op de huizenmarkt meer ben, dus ik meld me maar aan in dit topic! Mijn vriend en ik hebben een lief huisje gekocht uit 1926 en krijgen 15 april de sleutel. Het is in redelijke staat, maar om het aan onze wensen aan te passen moet er nog heel wat gebeuren. Ik lees stiekem al een tijdje mee, maar het is ook wel leuk om me hier aan te melden, denk ik!
[
Afbeelding ]
Woonkamer. Muren moeten opnieuw gestuukt worden en plafond wordt vervangen door gipsplaten, die dan meteen meegenomen worden door de stukadoor. Dan ziet het er al heel anders uit. Ook het parket gaat eruit, dat lijkt op deze foto nog best mooi, maar is irl heel vlekkerig en het kiert. Bovendien kunnen we dan meteen een kijkje nemen in de kruipruimte, want dat is nog een verrassing. De originele tuindeuren laten we uiteraard wel zitten

[
Afbeelding ]
Ennnn ook boven hoeven we ons niet te vervelen. Inbouwkast gaat eruit, want die stort van ellende bijna in elkaar. Die kekke rode vloer is leuk, maar niet in de slaapkamer

Laminaat op de overloop en de andere twee slaapkamers gaat eruit en dan gaan we de hele vloer schuren en in één rustige kleur schilderen. Grijs, waarschijnlijk. Heeft iemand dat wel eens gedaan? Tips? Ervaringen?