Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LaPluche schreef:@Boooo wat een heerlijke ruime tuin!
Daar ga je veel plezier aan beleven
Matheno schreef:Bij de Aldi had je fruitplantjes die wel redelijk klein kunnen blijven.
Sonja_vR schreef:Zaaien kan prima
Als je Er Lang genoeg af kunt blijven
Wij gaan ivm de honden wel voor zoden omdat ze Er anders te Lang niet op mogen
Booooo schreef:Eigen schuld met zo’n belachelijk grote tuinIk verwacht dat we ongeveer rond de €500 uitkomen voor zoden. Dat opzich is niet duur. Maar we hebben zoals jullie zien al een aardige tuinverbouwing gehad![]()
Maar denk dat we inderdaad toch voor zoden gaan!
swartbeessie schreef:Ik volg dit topic stilletjes, over een paar weken kan ik weer zware dingen tillen (2 wk geleden bevallen), en mijn handen jeuken..
Gelukkig toeval: operatie steenbreek is hier in de gemeente van start gegaan, een actie van de gemeente om minder stenen en meer groen in de wijk te krijgen. De vorige bewoners van ons huis hebben zo ongeveer alles bestraat, dus dat is een mooi klusje. Begin mei kan ik gratis plantjes ophalen, en ik hoop wat hulp te kunnen inhuren onder studenten van de hogeschool hier vlakbij. Dus nu is het echt tijd voor voorpret!
imd schreef:swartbeessie schreef:Ik volg dit topic stilletjes, over een paar weken kan ik weer zware dingen tillen (2 wk geleden bevallen), en mijn handen jeuken..
Gelukkig toeval: operatie steenbreek is hier in de gemeente van start gegaan, een actie van de gemeente om minder stenen en meer groen in de wijk te krijgen. De vorige bewoners van ons huis hebben zo ongeveer alles bestraat, dus dat is een mooi klusje. Begin mei kan ik gratis plantjes ophalen, en ik hoop wat hulp te kunnen inhuren onder studenten van de hogeschool hier vlakbij. Dus nu is het echt tijd voor voorpret!
Dit doet me ineens denken. Je hebt vaak van die MBO scholen waar ze regelmatig modellen zoeken voor knippen enzo, dan kun je gratis/gereduceerd je haar laten knippen, verven of opsteken. Zou zoiets ook bestaan voor tuin aanleggen? De MBO hovenier studenten die dan tegen gereduceerd tarief je tuin aanleggen?
noviceh schreef:Booooo schreef:Eigen schuld met zo’n belachelijk grote tuinIk verwacht dat we ongeveer rond de €500 uitkomen voor zoden. Dat opzich is niet duur. Maar we hebben zoals jullie zien al een aardige tuinverbouwing gehad![]()
Maar denk dat we inderdaad toch voor zoden gaan!Het knapt mooi op zeg! Alleen vraag ik me toch af wat dat muurtje deed in de hoek achterin de tuin?
lshannah schreef:Matheno schreef:Ik heb een lage ronde schaal waar ik nu siergrassen in heb, maar ik wil er iets fleurigs in. Staat alleen op een plek die de hele tijd vol in de zon is, en menig plantje verbrand daar. Jullie een leuk idee?
Dahlia’s??