Mijn alcatel krijgt in april Android 6.
De 5x is inderdaad een zeer goede telefoon en daar ben je verzekerd van de snelste updates van bugs

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LiiNd_Y schreef:Waar bestel je hem dan? Bij Belsimpel is die wel op voorraad
paardenmiep schreef:Oke nog een vraagHeb inmiddels besloten een sim-only te nemen, en ik was even aan het rondkijken bij http://Simpel.nl, onbeperkt bellen+smsen en 1 gig p/maand voor een 10tje.
Dit staat er echter ook:
Er geldt geen limiet voor de bundels met gratis bellen en sms’en. Iedereen met een normaal gebruik kan onbeperkt bellen en sms’en naar vaste en mobiele nummers binnen Nederland, dus met uitzondering van buitenlandse nummers en betaalde servicenummers (bijv. 0900/0906) en sms-diensten.
Betekent dit dat je dan sowieso die nummers niet kan bellen of er een extra bundel oid bij moet fixen?
Ik ben echt een noob als het op abonnementen aankomt
jooproo schreef:paardenmiep schreef:Oke nog een vraagHeb inmiddels besloten een sim-only te nemen, en ik was even aan het rondkijken bij http://Simpel.nl, onbeperkt bellen+smsen en 1 gig p/maand voor een 10tje.
Dit staat er echter ook:
Er geldt geen limiet voor de bundels met gratis bellen en sms’en. Iedereen met een normaal gebruik kan onbeperkt bellen en sms’en naar vaste en mobiele nummers binnen Nederland, dus met uitzondering van buitenlandse nummers en betaalde servicenummers (bijv. 0900/0906) en sms-diensten.
Betekent dit dat je dan sowieso die nummers niet kan bellen of er een extra bundel oid bij moet fixen?
Ik ben echt een noob als het op abonnementen aankomt
Het zijn kosten buiten de bundel, waarvan simpel hoopt dat je ze gaat maken natuurlijk! Is een goede aanbieding van simpel, maar ze hebben er niet het snelste internet
paardenmiep schreef:jooproo schreef:
Ah oke, wel opvallend dat hun klantenservicenummer dan ook een 0900 is
Anyway, ik ben er vrij zeker van dat ik dit ga doen, het is of dit of hollandsnieuwe 1000. Heb je enig idee of er nog addertjes onder het gras zitten bij Simpel? Beetje argwanend maar