Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jooproo

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 20:51

Motorola heeft aangekondigd de moto X play van Android 6 te voorzien, in februari.

Mijn alcatel krijgt in april Android 6.

De 5x is inderdaad een zeer goede telefoon en daar ben je verzekerd van de snelste updates van bugs :)

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 23:38

LiiNd_Y schreef:
Waar bestel je hem dan? Bij Belsimpel is die wel op voorraad

eerst gewoon bij Vodafone geprobeerd. Werd niet geleverd, dus erachter aan gebeld. Niet leverbaar. Later die week weer gebeld om het om te zetten naar 32gb. Dat kon dus niet bij mijn telefoon. Heel raar want inderdaad via de website zou het dus wel mogelijk moeten zijn. Nu dus maar geprobeerd online te verlengen en bestellen bij de phonehouse. Verwerking zou 1 tot 3 dagen duren. In theorie zou ik morgen bericht van hun moeten krijgen.

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 19:51

Berichtje voor iedereen die een SIM-ONLY abonnement wil afsluiten:
Simpel heeft een zeer goede actie! 1gb en onbeperkt bellen/sms voor 10 euro per maand. (en 20 euro aansluitkosten).
Wie denkt dat 1 GB niet genoeg is, kun je ook kiezen voor 2 of 3 gb, voor 15 of 20 euro per maand ;)
https://simpel.nl/

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 20:44

Hoe is simpel qua bereikbaarheid enzo?

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-15 22:56

Ze gebruiken het netwerk van t-mobile.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 15:09

Oh nee, dam blijf ik liever bij mijn provider nu.

paardenmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 16:14

Misschien kunnen jullie mij voorzien van nuttige tips!

Jarenlang prepaid gehad, maar gezien ik net ben verhuisd en geen beschikking meer heb over een huistelefoon, én mijn huidige telefoon ook nog eens dood aan het gaan is, ga ik nu dan toch écht over op abonnement :=
Gezien ik gewend ben aan lage kosten per maand (10 euro of minder vaak), wil ik eigenlijk geen abonnement van meer dan 15 euro per maand, waarbij ik weinig internet nodig heb (heb eigenlijk overal wi-fi, dus niet echt veel internet nodig, denk ong. 500 mb p maand), en ook niet bijzonder veel minuten/smsjes, gezien ik niet heel vaak aan de telefoon hang en de meeste berichtjes via whatsapp of facebook stuur..

Momenteel heb ik een Iphone 4, wat me heel goed bevalt, maar ik blijf het enorm veel geld voor een telefoon vinden, dus wat mij betreft hoeft ik niet persé een Iphone weer. Mijn voorkeur ligt bij een groot scherm, goede batterij, goede camera en redelijk snel, ik wacht niet graag een minuut voordat mijn scherm weer is bijgedraaid haha.

Suggesties? :) Brand los!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 16:44

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 17:41

Iemand ervaring met de Samsung Galaxy Note 4? Ik zit te twijfelen of ik voor deze ga als vervanging van mijn S4.

yvonne1303

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 09:49

Ghostattack schreef:
Iemand ervaring met de Samsung Galaxy Note 4? Ik zit te twijfelen of ik voor deze ga als vervanging van mijn S4.

Ik heb dezelfde vraag. Heb nu de samsung 4 zoom. En ben aan het kijken voor de samsung note 4 of de samsung s6

paardenmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 14:56

Oke nog een vraag :+ Heb inmiddels besloten een sim-only te nemen, en ik was even aan het rondkijken bij Simpel.nl, onbeperkt bellen+smsen en 1 gig p/maand voor een 10tje.
Dit staat er echter ook:
Er geldt geen limiet voor de bundels met gratis bellen en sms’en. Iedereen met een normaal gebruik kan onbeperkt bellen en sms’en naar vaste en mobiele nummers binnen Nederland, dus met uitzondering van buitenlandse nummers en betaalde servicenummers (bijv. 0900/0906) en sms-diensten.
Betekent dit dat je dan sowieso die nummers niet kan bellen of er een extra bundel oid bij moet fixen?
Ik ben echt een noob als het op abonnementen aankomt :+

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 15:21

Voor die nummers komt wat extra in rekening maar dat word vermeld als je die nummers belt.

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 15:49

paardenmiep schreef:
Oke nog een vraag :+ Heb inmiddels besloten een sim-only te nemen, en ik was even aan het rondkijken bij http://Simpel.nl, onbeperkt bellen+smsen en 1 gig p/maand voor een 10tje.
Dit staat er echter ook:
Er geldt geen limiet voor de bundels met gratis bellen en sms’en. Iedereen met een normaal gebruik kan onbeperkt bellen en sms’en naar vaste en mobiele nummers binnen Nederland, dus met uitzondering van buitenlandse nummers en betaalde servicenummers (bijv. 0900/0906) en sms-diensten.
Betekent dit dat je dan sowieso die nummers niet kan bellen of er een extra bundel oid bij moet fixen?

Het zijn kosten buiten de bundel, waarvan simpel hoopt dat je ze gaat maken natuurlijk! Is een goede aanbieding van simpel, maar ze hebben er niet het snelste internet ;)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 22:57

Hahahaha krijg hier geen telefoons kapot. Laders wel tenminste dat micro dingetje! :')

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 23:03

paardenmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 11:24

jooproo schreef:
paardenmiep schreef:
Oke nog een vraag :+ Heb inmiddels besloten een sim-only te nemen, en ik was even aan het rondkijken bij http://Simpel.nl, onbeperkt bellen+smsen en 1 gig p/maand voor een 10tje.
Dit staat er echter ook:

Het zijn kosten buiten de bundel, waarvan simpel hoopt dat je ze gaat maken natuurlijk! Is een goede aanbieding van simpel, maar ze hebben er niet het snelste internet ;)

Ah oke, wel opvallend dat hun klantenservicenummer dan ook een 0900 is :+
Anyway, ik ben er vrij zeker van dat ik dit ga doen, het is of dit of hollandsnieuwe 1000. Heb je enig idee of er nog addertjes onder het gras zitten bij Simpel? Beetje argwanend maar :')

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 21:45

paardenmiep schreef:
jooproo schreef:

Ah oke, wel opvallend dat hun klantenservicenummer dan ook een 0900 is :+
Anyway, ik ben er vrij zeker van dat ik dit ga doen, het is of dit of hollandsnieuwe 1000. Heb je enig idee of er nog addertjes onder het gras zitten bij Simpel? Beetje argwanend maar :')

Alleen het niet mega snelle internet dus, maar voor veel mensen niet iets wat ze opmerken. Verder dus geen addertjes. Mijn vriendin heeft sinds augustus ook simpel (helaas niet dit abonnement) en nooit problemen.

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 22:06

Letop, soms is een sim-only met een losse mobiel duurder dan een abbo met mobiel ;)

Ik zoek een kleine mobiel die niet groter is dan de s4 mini en met de functies van de s4 mini of beter.

Ik wilde zelf heel graag de s5 mini maar misschien weten jullie iets anders :)

Ik had een s5 mini abbo gevonden van 5gb en 200 belmin/sms voor, ik geloof 27,50 p.m. (kpn) dat is dus ook mijn max.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 22:12

Samsung S6 of iPhone 5s....?

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 22:46

Sony Xperia Z3 mini?

Iris965

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 11:33

Samsung galaxy J5 of de galaxy prime goede mobiels?

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 13:20

Iris965 schreef:

zou zelf niet aan 8 gb beginnen. Je houd maar 4 gb over, telefoon is dan zo vol.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 13:22

LiiNd_Y schreef:
Iris965 schreef:

zou zelf niet aan 8 gb beginnen. Je houd maar 4 gb over, telefoon is dan zo vol.

Lang leve een SD geheugenkaartje! :D

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 13:25

Stamper schreef:
Iris965 schreef:

Lang leve een SD geheugenkaartje! :D[/quote]
dan nog. Daar kunnen bijna geen apps op.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 13:29

Waarom zou dat niet kunnen?
Alle apps die ik download, komt bij mij gewoon op mijn SD kaart te staan. Je hebt bij de action al voor 9.95 een sd kaart van 16 gb.