Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) maar het heeft maar 2 slaapkamertjes. Dit omdat het huis een mooie open vide heeft , dat geeft er superveel karakter aan en daarom heb ik het ook gekocht : ik wilde een huis met karakter en geen saaie vierkante blokkendoos....
Als ik voor mezelf spreek: wij wilden zelfs voor een appartement in ieder geval 3 (slaap)kamers, dus 1 slaapkamer voor onszelf en 2 kamer(tjes) over. Zeker bij een huis met een wat hogere prijsklasse willen mensen dat vaak ook...

Vind dit echter nog niet in de hogere prijsklasse vallen, gewoon 'normaal' voor een dergelijk huis. En ook 'normaal' voor de huidige markt.
Ben nog altijd zo wijs met m'n huisje. Was in eerste instantie gekocht als 'dan heb je een huis en dan zien we wel weer' maar voorlopig hoef ik hier écht nog niet weg. Groot zat voor mij en twee (dikke
) caviaatjes met z'n 90 vierkante meter en wat moet ik met een tuin??? Geen tijd en geen groene vingers. Onderhoud wordt verzorgd door de VVE, dikke prima allemaal. pmarena schreef:Het is in Oostvoorne inderdaad
"Probleem" van het huis is , dat het wel een iets hogere prijsklasse is , enorm gaaf , mooi , luxe huis , iedereen die er binnenkomt is altijd heel erg onder de indruk (laatst de buurman nog , die keek zijn ogen uit) maar het heeft maar 2 slaapkamertjes. Dit omdat het huis een mooie open vide heeft , dat geeft er superveel karakter aan en daarom heb ik het ook gekocht : ik wilde een huis met karakter en geen saaie vierkante blokkendoos....
Hier is de link , als iemand nog commentaar / tips / suggesties heeft
Zijn nog oude foto's die er bij de makelaar op staan helaas...
http://www.vanbeelenmakelaardij.nl/huiz ... OORNE.html

Vrijdag het voorlopig koopcontract getekend en als het goed is 24 november de sleuteloverdracht al
Vind het erg spannend! We willen een paar dingen gaan aanpakken, in ieder geval de badkamer en de zolderkamer. Maar heerlijk straks al die ruimte (nu appartement met een slaap en studeerkamer, straks 4 slaapkamers, grote woonkamer en een tuin
)Huis dat we hebben gekocht heeft ook meer dan een jaar te koop gestaan. Prijs is daardoor wel een eind gezakt gelukkig. 

manzano schreef:Nu al zakken FF??
Vaak geef je dan wel een bepaald signaal af naar eventuele kopers, als je zo snel al zakt met de prijs.