Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MizzMontana schreef:Wij hebben nu bij ons huurhuis palen in de grond om de 4 meter met van dat groene vakjes gaas van 1 m hoog. Heel lelijk maar goedkoop en de hond blijf wel in de tuin. Hiervoor gekozen omdat we verwachten snel iets te gaan kopen.
Maar als jij nu een koophuis hebt wil je mss iets leukers? Hoeveel m heb je nodig? En moet het huisdieren in de tuin houden of mag t ook een struik oid zijn?
mirim schreef:Oh bah dat is wel heel veel tegelijkertijd Gowlan.
En wat sneu voor je moeder .
Heel veel sterkte .
Wel goed dat je tijd voor je moeder probeert te maken, als je dat niet doet zit je met een schuldgevoel.
Je werk kun je in halen ( misschien krijg je nog hulp van een extra iemand) maar tijd haal je niet meer terug.
Selka schreef:Sterkte met je moeder Gowlan! Niet niks zo te horen.
Moet alles perse af? Ik zou gewoon doen wat je kunt en de rest volgt later. Het is niet anders.
Wij gaan dinsdag tekenen. Het contract is gelukkig op al onze punten aangepast
Bonna schreef:Ik heb ook weer helemaal bijgelezeb. Gefeliciteerd aan iedereen die haar huis verkocht heeft of net een nieuw huis heeft gekocht. Sterkte aan de mensen bij wie het niet zo soepel gaat. Gowlan jij ook veel sterkte! Dat zijn geen leuke berichten.
Wij zijn afgelopen weekend voor het eerst bij wat huisjes wezen kijken. Man, wat was dat spannend. We hebben 3 huisjes gezien. 1 viel er eigenlijk meteen af. Het was aan de top van ons budget, maar er was zoveel interesse dat de makelaar liet doorschemeren dat ze misschien van een vraagprijs naar een bieden vanaf prijs gaan. Het was een leuk huis maar daar hebben we de financiële ruimte niet voor.
Van de andere twee huizen was er een rationeel perfect. Voldeed aan eigenlijk alle eisen, alleen het gevoel was er absoluut niet bij helaas. Het andere huis was exact het omgekeerde. Het is een gigantisch klusproject, wat mijn vriend eigenlijk Helemaal niet wilde, maar we zagen ons er al helemaal wonen. Hier gaan we hopelijk deze week nog een keer kijken samen met iemand die wat meer verstand heeft van klussen en ons wat info kan geven over de kosten. Hopelijk is het betaalbaar.
We zouden ook nog bij een ander huis gaan kijken. Wij dachten om half 3. Toen wij er echter waren, geen makelaar... Toch maar bellen. Volgens de makelaar hadden we een dag eerder om half 2 afgesproken en hij was best wel lelijk over het feit dat we er toen niet waren... Ik weet zeker dat de makelaar er zelf naast zat. We moeten van ver komen en hadden nooit op die dag af kunnen spreken. Nouja, dat zou ook echter niet uit moeten maken. Toen wij vroegen of we de afspraak dan konden verzetten had de makelaar pas over 2 weken tijd... En totaal geen begrip voor het feit dat voor ons midden IP de dag door de week absoluut niet handig is. Ik vind hem zo'n eikel dat ik eigenlijk helemaal niet meer bij het huis wil kijken en mij ook niet kan voorstellen dat de verkopers blij zijn met zo'n gast. Een foutje maken kan natuurlijk, en het maakt ook eigenlijk niet uit aan welke kant.maar dat je eigenlijk niet eens een oplossing wilt zoeken als makelaar snap ik echt niet...
Het huis staat al een half jaar te koop in en markt waar huizen gemiddeld 4 weken te koop staan.. Dan zou je toch iets voor kijkers moeten doen?
On the Bright side gaan we deze week bij nog 1 andere woning kijken en serieus nadenken over vervolg stappen van het klusproject
4EverHobbes schreef:Jeetje Gowlan, wat akelig. Sterkte met je moeder.