Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lins_Vetra schreef:Oh en voor wat betreft inspiratie.. Daar heb ik de perfecte site ook nog niet voor gevonden.
Wel vind ik het leuk om naar de voorbeeldwoonkamers in de ikea ofzo te kijken. Ik heb 0.0 ruimtelijk inzicht, en dan heb je gelijk een idee van de ruimte
Kentaro schreef:Vond het verhuizen ook een dráma en moet er niet aan denken het nog een keer te doen....
kikka, gefeliciteerd met jullie nieuwe, oude, huisjeErg gaaf inderdaad die tuindeuren!
En zo zie je dat foto's erg kunnen vertekenenDie kastenwand ziet er in mijn ogen juist goed uit
![]()
Laten jullie beneden de konvectorput wel zitten?
Lafayette schreef:Ik kom even binnen vallen om wat inspiratie op te doen voor de rest van ons huis.
Wij zijn pas verhuisd naar onze nieuwbouwwoning en nog niet alles is af maar wel een gedeelte
zoals de keuken, slaapkamer en badkamer.
Hier is de badkamer zo goed als af nu. Ik ben echt super blij met het badmeubel!
[ Afbeelding ]
Kikka schreef:Je brengt me nu toch aan het twijfelenGa eens uitzoeken wat dat gaat kosten, had er nog niet over nagedacht! Thanks
Het rooster voor de tuindeuren op de eerste foto is die put! Dat gat in het plafond was om te kijken wat er onder zat. Ik hoopte op een mooi oud plafond met ornamenten, maar helaas
Citaat:Oehhh mooiwaar hebben jullie dat gekocht? Badkamers in zo'n natuur stijl vind ik erg mooi!