Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Heeft er hier iemand ervaring met het inzetten van lieveheersbeestjes tegen bladluis? Ik zit erover te denken omdat mijn fruitstruiken, vuurdoorn en hedera ieder jaar aangetast worden, maar ik vind het vrij duur. Het is natuurlijk wel stukken beter dan spuiten met gif.
suze_ schreef:Vjestagirl schreef:Heeft er hier iemand ervaring met het inzetten van lieveheersbeestjes tegen bladluis? Ik zit erover te denken omdat mijn fruitstruiken, vuurdoorn en hedera ieder jaar aangetast worden, maar ik vind het vrij duur. Het is natuurlijk wel stukken beter dan spuiten met gif.
Ik ga pulmonaria daarvoor planten tussen de rozen. die trekken schijnt sluipwespen aan en die eten bladluizen.
Letizia schreef:Leuk Ceetje_bokt
Zo, ik ben helemaal gesloopt!
Maarrrr, dan heb je ook wat
[ [url=m/VCc8gd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gelukkig moet ik nog tot 00.00u werken
Inmiddels staat het er zo bij, ik wacht nog op de canadian slate om er tussen te leggen en ga saté prikkers er tussen steken, hopelijk laten de katten het dan heel...
[ [url=m/ojRLKF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Er staan een paar plantjes tussen die ik al had, maar het meeste vanmorgen aangekocht. Het valt me alles mee, hij staat behoorlijk vol, 1 hortensia niet eens kunnen planten en was net iets meer dan €150 kwijt
Aan alleen de planten dan hoor