Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayla_4Ever schreef:Goedenacht,
Afgelopen week heeft mijn iPhone waterschade opgelopen tijdens een hoosbui. De gevolgen die ik er nu van ondervind zijn zwart scherm, slecht werkende homeknop en spontaan aan en uit gaan.
Valt hier nog wat aan te doen?
Groetjes,
Ayla_4Ever
jooproo schreef:Ayla_4Ever schreef:Goedenacht,
Afgelopen week heeft mijn iPhone waterschade opgelopen tijdens een hoosbui. De gevolgen die ik er nu van ondervind zijn zwart scherm, slecht werkende homeknop en spontaan aan en uit gaan.
Valt hier nog wat aan te doen?
Groetjes,
Ayla_4Ever
Goed laten drogen (leg in een pannetje rijst). En hopen dat de schade dan meevalt.
Vajramani schreef:Vodafone en ik heb het duurste abonnement.
Ghostattack schreef:Misschien kan iemand mij hier helpen?
Mijn abonnement bij KPN kan ik verlengen, ik wil hier graag blijven omdat ik korting krijg.
Nu ben ik opzoek naar een nieuwe telefoon, aangezien mijn S4 inmiddels meer dan 2 jaar oud is. Losse telefoon kan ik op dit moment niet betalen. Dat wordt dus een abonnement met telefoon, mijn vader betaalt 25 euro pm en de rest moet ik bijleggen als het meer is.
Abonnement wil ik op 150 min en 1GB internet houden, 2 jarig met nieuwe telefoon. Maar ik heb werkelijk geen idee welke telefoon ik erbij moet doen.
Eisen:
Stap vooruit op de S4, dus geen S4 of minder. Minimaal S5 of vergelijkbaar.
Per maand maximaal 30 euro
Bijbetalen liefst geen honderden euros
Geen iPhone!
Iemand suggesties?
Kido schreef:De eerste 2 toestellen die Jooproo noemt zijn ook niet echt meer als een s4 vermoed ik...
Die LG 5X is een goede keuze en een leuk toestel daar hoor je veel goede dingen over en zal ook als een van de eerste software updates krijgen wat ik zo lees.
Je kan het zelfs via KPN aanschaffen als je dat fijner vind
https://mobiel.kpn.com/lg/nexus-5x-32gb-carbon-black