[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

cynthiar

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 15:03

Ja dat klopt. Ik heb ook Sony ericssons gehad waar geen gewone koptelefoon in kon.

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 15:19

Weet niet of jullie het gezien hebben, maar ios10 is nu officieel te downloaden! :D

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 16:10

Ik wacht nog heel even af of er nog fouten in zitten, en dan download ik em volgende week ofzo :j
Zijn er grote vernieuwingen?

Zijn er meer mensen waarbij op vreemde tijdstippen internettegoed wordt afgeschreven? Vannacht, half 1, toen ik al sliep, 50MB eraf :?
Ik heb volgens mij alle automatische updates uit staan. Geef internet geen toegang tot de app store.. Ook bij veel apps internet uit.. En toch soms ineens iets eraf.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 16:21

Huh, ik kan iOS10 nog niet downloaden :=

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 16:40

Dinsdag pas toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 17:29

Hij wordt dinsdag uitgerold ja, maar de Golden Master betaversie staat online en die is met wat kunst en vliegwerk makkelijk zelf op je telefoon te zetten.

Ik wacht ook ff tot de officiele release, hoorde dat er nog best wat dingen zijn die niet lekker lopen.

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 18:46

Ik kreeg vannacht een melding dat ik hem al kon downloaden haha, weet ook niet hoe dat zit :P

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 20:58

8nnemiek schreef:
Zijn er meer mensen waarbij op vreemde tijdstippen internettegoed wordt afgeschreven? Vannacht, half 1, toen ik al sliep, 50MB eraf :?
Ik heb volgens mij alle automatische updates uit staan. Geef internet geen toegang tot de app store.. Ook bij veel apps internet uit.. En toch soms ineens iets eraf.

Dit heb ik een paar maanden geleden gehad, m'n apps en software clashte waardoor er veel data gebruikt werd. Ik deed wel knappe updaten maar niet de software van m'n foon. Dat ging uiteindelijk niet meer samen...en dat kostte me data.
Reservekopie gemaakt, software update gedaan, nieuwe reservekopie maken...5 uur verder, maar het was wel opgelost. Ik heb er nooit meer last van gehad.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 13:09

iemand enig idee of je met een nieuwe laptop je itunes over kan nemen met behoud van nummers op je ipod?

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 13:27

Volgensmij niet. Je moet eerst al je muziek op je nieuwe laptop zetten voordat je je ipod aansluit, anders haalt hij al je muziek van je ipod.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 17:33

Hoi,

ik zit met een probleempje en vraag mij af of jullie er iets op weten.
Ik heb nu sinds een jaar een iPhone 5C, hij heeft 8 GB geheugen, alleen daarvan kan je maar 5,2 GB gebruiken.
Nu heb ik dus het probleem dat mijn geheugen heel de tijd vol is.
ik verwijder al steeds mijn geschiedenis van safari en ik verwijder heel veel foto's.
Er staan op dit moment 600 foto's op mijn telefoon, 1 nummer aan muziek en 7 apps (Pinterest, whatsapp, doggydating, instagram, bankieren app, OneDrive en een app van mijn school.
als ik apps verwijder zit mijn telefoon zo weer vol, zonder dat ik er iets mee heb gedaan(ik heb net een app verwijders dat zo'n 35 mb, nu is er daarvan nog maar 5 mb vrij volgens mijn telefoon)

Ook draait mijn telefoon nog op IOS 8 omdat ik dus de updates niet kan uitvoeren. Hebben jullie misschien tips? ik snap er namelijk niks van aangezien mijn zusje veel meer dingen op haar telefoon heeft staan en zelfs die is niet heel de tijd helemaal vol.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 17:40

Hai, ik heb een probleem met mijn iPhone 5S. Gisteren heb ik al mijn foto's overgezet op de computer, eerst dus gekopieerd en daarna vanaf mijn telefoon verwijderd. Vandaag wilde ik dat weer doen, heb alleen het mapje niet gekopieerd maar als het ware van mijn telefoon naar een nieuw mapje gesleept. De foto's stonden overigens nog wel op mijn telefoon zelf nadat ik dat had gedaan. Dus daarna heb ik van mijn telefoon alles verwijderd maar nu zegt de opslag dat er nog maar 370 MB vrij is en dat mijn fotobibliotheek 2,6GB is terwijl die volledig leeg is, heb serieus geen foto's meer op mijn telefoon staan. Wat nu? Is het misschien een bugje of kan ik nooit meer veel foto's maken omdat ik m'n telefoon verpest heb? :( Hopelijk weet iemand het antwoord...

EDIT: heb net Messenger verwijderd, heb nu 3,4 GB vrij maar ik weet echt niet hoe ik dat probleem van de foto's op moet lossen...

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 17:58

Je moet de foto's nog even uit het mapje "recent verwijderd" van je iPhone verwijderen. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 18:00

Heb ik al gedaan, die is ook helemaal leeg. Snap echt niet waar het nu vandaan komt.

Hoewel ik moet zeggen dat er gisteren ook ineens foto's terug waren gesprongen naar onlangs verwijderd. Misschien dat het teveel was om te verwerken?

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 18:02

Ik had precies hetzelfde laatst en toen was het ook onlangs verwijderd die het probleem oploste. Misschien even wachten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 18:03

Hoe lang moest jij wachten? Vind het zo raar aangezien mijn telefoon aangeeft dat er geen foto's meer in die map staan...

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 18:04

5 minuutjes ofzo? En andere mappen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 18:05

Heb geen andere mappen meer want er staan geen foto's op mijn telefoon. Alleen onlangs verwijderd en een normale foto-map.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 18:33

Zou een hardreset werken denken jullie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 18:54

Terug naar fabrieksinstellingen is wel dé manier om je iPhone op te legen.. Vooral als je er geen reservekopie terug op pleurt maar heel selectief alle apps opnieuw gaat downloaden en installeren. Kost alleen wel wat moeite en goed opletten dat je alle dingen die belangrijk zijn wel bewaart.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 18:59

Maar dat is geen hardreset als ik me niet vergis, je moet dan de home- en geluidsbutton ingedrukt houden. Tenminste dat heb ik gelezen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 19:00

Ah, op zo'n manier bedoel je. Je zou het kunnen proberen, kijken of het werkt. Volgens mij is de hard reset die jij bedoelt het indrukken van je uitknop en je thuisknop tegelijkertijd, en vasthouden tot je telefoon uit is en weer aan is gegaan (witte scherm met logo). Ik denk niet dat het gaat werken, maar wie weet.

DePaardenman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 19:11

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 20:31

cynthiar schreef:
Volgensmij niet. Je moet eerst al je muziek op je nieuwe laptop zetten voordat je je ipod aansluit, anders haalt hij al je muziek van je ipod.

hoe doe ik dat dan want ik krijg alleen het uploaden voor elkaar maar niet andersom.

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 22:31

ChantalSmook schreef:
cynthiar schreef:

hoe doe ik dat dan want ik krijg alleen het uploaden voor elkaar maar niet andersom.

Dat ligt eraan waar je jouw muziek vandaan hebt. Heb je ze bv van cd's geript dan moet je ze opnieuw op je laptop rippen. Heb je je muziek nog op je oude computer staan dan moet je het daar vanaf halen via bv een losse harde schijf en dan weer op je nieuwe laptop zetten, en dan weer in itunes zetten.