HappyBuddha schreef:Het is inderdaad in het oosten van het land, dus dat is denk ik net wat minder gek dan het westen. We weten inderdaad wat we maximaal kunnen lenen en we kunnen ook heel veel zelf doen, ben gezegend met veel vrienden in de bouw.
Hoe langer ik er over nadenk, hoe meer ik ga twijfelen om überhaupt een bod uit te brengen. We wonen heel fijn, alleen willen we dus graag terug naar dat dorp. Misschien kunnen we toch beter afwachten tot er wat anders op ons pad komt
Nee heb je, ja kun je krijgen. Je kunt het altijd proberen.
Overigens woon ik ook in het oosten van het land en wij hebben ons klushuis op de vraagprijs gekocht, terwijl we er onder geboden hadden. Maar goed, ik zou het gewoon proberen. Als je het niet doet, krijg je misschien later spijt.

(onder voorbehoud uiteraard). Net weer overleg gehad met de hypotheekadviseur en zijn collega taxateur, en het lijkt een kans van slagen te hebben. Nog even goed over nadenken en verder door rekenen, en dan maandag weer terug de verkoopmakelaar bellen om te zien of er niks tussendoor is gekomen aan andere geïnteresseerden uiteraard. Dat mag niet geloof ik maar ik kijk inmiddels nergens meer van op 

echt hoor..
knieperds. Van mij hadden ze ook de boom in gekund hoor, pfff.
ben nog steeds helemaal in de gloria! En de verkopers zijn ook heel blij, want zij kunnen met 99% zekerheid opgelucht ademhalen voor hun eigen nieuwe woning