Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SdaphneS schreef:In die categorie ook een goede tip. Ik heb een anwb pasje en een rabobank pasje. Beide zijn goud van kleur. Hoe vaak ik wel al niet ergens ben geweest met mijn anwb pasje, omdat ik dacht dat het mijn bankpas was is niet meer op één hand te tellen. Bespaart je heel veel. Wel lastig met tanken. Ontdekte het laatst bij de pomp en kon weer wegrijden. Want had dus geen pasje mee.
Samantha_ schreef:Ik heb nog een oude Rabo pas geloof ik, een gouden.
Ik heb in de sale een hele dure deken voor m’n paard gekocht. Die wilde ik al heel lang en was nu met 50% korting. En nu is het zo fris dat ik m gisteravond meteen heb opgelegd.
De wc gaat langzaam. Maandag is alles gevoegd maar nu kunnen ze morgen pas verder. Als ik ooit nog een klus laat uitvoeren ga ik eisen dat ze elke dag aaneengesloten komen, dit is zo irritant.
Suzanne F. schreef:Ik zie net dat je je gewone fiets ook kan (laten) ombouwen tot elektrische fiets. Dat is leuk, dat wist ik niet. Zijn verschillende opties voor, middenmotor blijkt het beste te zijn. Kost ook wel wat maar een hele nieuwe fiets kost meer.