Alleen zijn we er nog niet... hypotheek is blijkbaar lastig omdat ik geen vast contract heb

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sem_ schreef:Oh dat is balen Narya! Heb je van tevoren geen gesprek gehad met een hypotheekadviseur? Kun je geen intentieverklaring krijgen? Een intentieverklaring is volgens mij ook niet juridisch bindend, dus misschien dat het voor je werkgever geen probleem is.
Caaroo schreef:Narya, heb je een werkgeversverklaring volgens NHG model 2021? Daarin moet dan onder "verklaring voortzetting" aangekruist worden dat je bij ongewijzigde omstandigheden etc. hierna een contract voor onbepaalde tijd zult krijgen. Ik heb geen vast contract maar mijn werkgever was hier coulant in, hopelijk de jouwe ook. Dat document is voor mijn aanvraag voldoende, of bedoelt jouw adviseur weer iets anders?
Caaroo schreef:Oooh, spannend Elaine! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Wat is er precies anders vergeleken met wat je eigenlijk zocht?
Ondertussen heb ik een 3D-ontwerp van de tuin geknutseld, terwijl de hypotheek nog niet rond is en ik eigenlijk moet werken (en ik ook de precieze afmetingen niet weet).Help?
CCCCC schreef:Oh wat slordig zeg! In 13 minuten kan je moeilijk iets beslissen.
Wij hadden nog geluk met een bezichtiging van 'wel' 25 minuten. Maandag gaan we dus weer kijken, hopelijk zijn we nog steeds zo blij als 2,5 maand geleden
Sem_ schreef:Hahaha ja hier ook iets van 20 minuten.
We hebben de verkopers nog een kaartje gestuurd, aangezien we hun nooit hebben gesproken of gezien in dit hele proces (tot nu toe iig) en dat voelt toch een beetje gek. Werd gelukkig gewaardeerd.
Fitzroy schreef:Het ligt er een beetje aan hoe je het wilt gaan inrichten. En convectorput neemt wat ruimte aan de tuinkant in, een radiator bij je muur.