Gefeliciteerd Tamara! En iedereen veel plezier op de open huizen dag! Ik heb bijna de neiging om het huis te gaan bewaken en iedereen weg te sturen, maar dat staat misschien een beetje raar. Het is "ons huis" Om de een of andere reden ben ik er heel bezitterig op en het is nog nieteens van ons
Wij hebben net zowaar een paar kijkers gehad, maar geloof niet dat het kopers gaan worden. Waren wel heel enthousiast over de woonkamer, maar lieten verder niet echt wat doorschemeren.
Hallo, ik meld mij ook maar..! Mijn vriend probeert zijn huis te verkopen zodat we samen gaan wonen. Vanochtend vroeg opgestaan om het huis schoon te maken, nog geen kijker gehad.. Hoe zijn jullie ervaringen met open huizen dag?
Ik ben net terug van IKEA en heb mijn keuken besteld. Aaaargh, wat is dat eng om te doen. Vond dit nog het spannendste bijna van alles wat ik tot nog toe met dat huis gedaan heb.
Hier 3 stellen langs gehad. Alle drie wel enthousiast geloof ik, maar het eerste stel had 3 kinderen, dus ik denk niet dat die serieus worden. De andere twee stellen misschien wel. Afwachten
wij hebben een heel geslaagde dag gehad, tenminste wat aanloop betreft. of er verder wat uitkomt is natuurlijk afwachten. de mensen van gisteren zijn in ieder geval nog een keer geweest. en verder denk ik dat we op totaal 7 bezichtigingen uitkwamen. Mooi aantal dus. Ik duim dat er wat uitkomt. het is nu aan de makelaar om ze verder over de streep te trekken.
Laura1589
Geplaatst: 05-04-14 16:43
Hoi!
Ik heb me een poosje geleden hier gemeld, omdat mijn vriend en ik op zoek waren naar een huis, maar omdat er weinig gebeurde heb ik daarna stilletjes meegelezen. Wij hebben vandaag met de Open Huizen dag 6 huizen bezichtigd, was erg leuk om te doen. Echter, toen wij op de terugweg nog even een rondje maakten door onze favoriete wijk kwamen we iemand tegen die ik ken van t werk. Ik vertelde dat we de Open Huizen route aan het doen waren en toen vertelde zij dat de haar huis ook wilde verkopen, maar dat het nog niet officieel te koop staat. Ze nodigde ons uit om haar huis te kijken, dus dat hebben we gedaan. Blijkt een hartstikke leuk te zijn, waar nog wel e.e.a. aan gedaan moet worden, maar wel met veel mogelijkheden! Dus daar gaan we zeker nog even serieus over nadenken! Hoe grappig kan het lopen!
En Laura ook hier! Grappig dat jij, Loes en ik nu op zoek zijn naar een huis.
Wij hebben vorige week een huis gezien dat aan onze wensen voldeed. We hadden alleen nog 3 op ons lijstje en 2 daarvan hebben we vandaag bekeken. De ene valt af, was echt veeeeel kleiner dan dat het er op Funda uit zag. De andere was juist wel heel erg mooi alleen dat stroomde vol met kijkers. Denk dat dat huis wel weggekaapt gaat worden. Ik wil nog eentje graag bekijken waar we een afspraak voor gaan maken en anders gaan we een tweede bezichtiging aanvragen bij huis nummer 1.
juval
Geplaatst: 05-04-14 17:15
ow, dat is toevallig Laura, spannend hoor.. t zou een boel kosten schelen als je het onderhands zonder makelaar kan doen. succes !
pmarena
Geplaatst: 05-04-14 18:49
Hier geen 1 kijker, wel heel veel geklust en het ziet er allemaal echt mooier uit nu. Veel mooiere foto's ook, alleen bij een aantal is de belichting nog niet optimaal maar ik krijg het niet voor elkaar om ze goed na te bewerken zonder overbelichte stukken te krijgen
De meeste zijn gelukkig wel heel erg mooi geworden, superblij mee!!!
Vandaag twee vrienden op mijn Facebook die hun huis verkocht hebben. Hoop dat de Open Huizendag voor de verkopers in dit topic ook wat oplevert.
Tamara
Geplaatst: 05-04-14 21:44
Hebben vandaag 6 huizen gekeken, althans, ik samen met m'n lief 3 en hij heeft met z'n moeder de andere 3 nog gedaan. Zijn er 2 gelijk afgevallen, 2 wel aardig en 2 prachtig maar te duur Maar misschien toch een poging wagen met een bod, niet geschoten... Ben stiekem wel benieuwd of er nog mensen bij ons voor de deur hebben gestaan, hadden briefje op de deur met Sorry, verkocht onder voorbehoud
Djeenie
Geplaatst: 05-04-14 21:47
Blijkbaar een geslaagde Open Huizendag voor de meesten! Wij hadden ook een rondje huizen gepland, maar dat was niet meer nodig
Ja, 50 euro maar hoor. Dus dat valt wel mee. Maar wij doen niet nog eens mee (hopen het huis ook voor oktober verkocht te hebben uiteraard!!). Als mensen echt geïnteresseerd zijn, dan maken ze wel een afspraak voor bezichtiging.