Budget per week/maand, of puur wat je zegt met hoeveel je in de aanbieding koopt en wat niet?
Voor mij... ik zit een beetje hetzelfde als jij denk ik. Ook een eenpersoonshuishouden, merendeel haal ik uit aanbiedingen of van de markt (groente en fruit met name, maar ook af en toe vis of van de poelier wat), 25% zijn echt basic/huismerk producten (zoals je al noemt, creme fraiche, melk, yoghurt maar voor mij ook geraspte kaas/spekblokjes, suiker, koffiemelk, aluminiumfolie, bakpapier enz, dingen waarbij het me echt niet uitmaakt hoe het smaakt... ok bakpapier eet ik niet natuurlijk

En dan blijft er nog een kwart over van A-merken, huismerken enz waar ik wel op smaak/kwaliteit enz selecteer.
Vb, mijn poezelige billetjes hebben graag zacht toiletpapier, voorkeur gaat uit naar Edet, maar deze is niet zo vaak in de aanbieding als page is, dus die twee heb ik om en om 50% zegmaar.
Vorige week was de Edet eindelijk wel weer eens in de aanbieding, 2 pakken van 24 voor 10 euro bij de AH... tja dat is voor mij als 1 persoon eigenlijk wel veel... maar wel mijn favo merk, dus die haal ik dan, maar de volle prijs ervoor betalen (8,49 bij de AH vlgs mij... terwijl ze het niet eens standaard in het assortiment hebben, prijs is dus een beetje banketstaaf, ze kopen het alleen voor dit soort acties in) vertik ik
Met dit soort aanbiedingen kom je per rol echt onder de prijs van basic, lidl, aldi, schuurpapier uit